SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
28

Εγκλωβισμένος στο... πουθενά


Θέλω να σας στείλω τα e mails που μου έστειλε ένας φίλος μου. Τoν λένε Πέτρο, είναι 20 χρονών, με προβλήματα στην οικογένειά του και μπλεγμένος με άσχημες παρέες.

Στις 23 Ιανουαρίου του 2011 χάσαμε ξαφνικά τα ίχνη του.  Οι γονείς του φοβόταν ότι κάτι κακό του συνέβηκε λόγω της παρέας που είχε μπλέξει. Η αστυνομία πίστευε ότι λόγο των προβλημάτων που είχε με την οικογένειά του απλά το έσκασε από το σπίτι. Την οικογένειά του την φιλοξένησε και γνωστή τηλεοπτική εκπομπή που ψάχνει για εξαφανισμένα άτομα αλλά τελικά δε βρήκαν τίποτα.

Πριν σας δείξω τα e mail που έλαβα από το λογαριασμό του φίλου μου, να σας πω ότι ήμουν το τελευταίο άτομο που μίλησε μαζί του πριν εξαφανιστεί. Κατέβαινε στο μετρό Αιγάλεω για να πάει στη Δουκίσσης Πλακεντίας, στην κοπέλα του. Μία ώρα αργότερα μου τηλεφώνησε η κοπέλα του και με ρώτησε αν ήξερα που είναι ο Πέτρος. Δεν είχε φτάσει ποτέ σε αυτήν.  Αρχίσαμε να τηλεφωνούμε στον Πέτρο αλλά το τηλέφωνό του ήταν κλειστό. Κάλεσα και ένα δύο άτομα από την άλλη παρέα που είχε αλλά ισχυρίστηκαν ότι δεν ήξεραν που ήταν. Μετά από λίγες ώρες μπλέχτηκαν στην ιστορία και οι γονείς του και στη συνέχεια η αστυνομία.



Το τηλέφωνο του Πέτρου παρέμενε συνέχεια κλειστό. Οι λογαριασμοί του στο facebook και στο twitter αχρησιμοποίητοι από την ώρα της εξαφάνισής του. Την πρώτη Κυριακή μετά την εξαφάνισή του, το πρωί καθώς ξύπνησα, μπήκα στο facebook. Τότε ήταν που είδα τον Πέτρο online! Του έστειλα μήνυμα αλλά βγήκε εκτός σύνδεσης πριν μου απαντήσει. Και εκείνη ακριβώς τη στιγμή έλαβα στο e mail μου το παρακάτω μήνυμα από το Πέτρο:

"Δεν ξέρω αν θα το λάβατε αυτό το μήνυμα... Το τηλέφωνό μου είναι εκτός δικτύου συνέχεια...Σπάνια μόνο, για λίγο, συνδέεται σε κάποιο είδος δεδομένων... Αυτό το μήνυμα είναι η μόνη μου ελπίδα να σωθώ από την κόλαση...

Δε ξέρω πως έφτασα εδώ... Θυμάμαι πως ήμουν στο μετρό, κουρασμένος... αποκοιμήθηκα για λίγο.. ξύπνησα στην εθνικής άμυνας... κατέβηκαν όλοι από το βαγόνι μου εκτός από έναν άντρα ντυμένο στα μαύρα που με κοιτούσε επίμονα. Δεν έδωσα σημασία. Έκλεισα τα μάτια και πρέπει να ξανακοιμήθηκα. 

Όταν άνοιξα και πάλι τα μάτια μου ο συρμός ήταν σταματημένος και τα φώτα στο βαγόνι τρεμόπαιζαν. Δεν υπήρχε κανείς άλλος. Οι πόρτες του βαγονιού ανοιγόκλειναν αργά. Βγήκα από το βαγόνι και προσπάθησα να καταλάβω σε πιο σταθμό ήμουν. Δε μου θύμιζε σταθμό. Όλοι οι τοίχοι, τα κάγκελα, τα παγκάκια, οι κυλιόμενες σκάλες ήταν σκουριασμένες. Τα αγγίζω και γεμίζουν τα χέρια μου σκουριά, η μυρωδιά της έχει γεμίσει τα πνευμόνια μου.

Οι διάδρομοι εδώ πέρα είναι ένας απέραντος λαβύρινθος. Δεν υπάρχει πουθενά σκάλα που να οδηγεί προς τα πάνω. Όλες οδηγούν πιο βαθιά μέσα στη γη. Δεν υπάρχει φωτισμός. Πουθενά. Χρησιμοποιώ τον αναπτήρα μου για να βλέπω που πηγαίνω. Ο ήχος που ακούω από το βάθος της γης τρομακτικός, δε μοιάζει με κανένα που είχα ακούσει μέχρι τώρα.  Σας παρακαλώ ελάτε να με πάρετε."



Δεν ήξερα τι να κάνω. Εκτύπωσα το μήνυμα και το έδειξα στους γονείς του. Και αυτοί δεν ήξεραν πως να αντιδράσουν, δεν μπορούσαν να καταλάβουν τι συμβαίνει.

Την επόμενη μέρα έλαβα και δεύτερο e mail από τον Πέτρο:

"Πεινάω... Δεν έχει τίποτα φαγώσιμο εδώ. Ούτε νερό...γλύφω την υγρασία  από τους τοίχους..η σκουριά έχει ποτίσει τα σωθικά μου. Αισθάνομαι τους τοίχους να κινούνται... σα να είναι ζωντανοί... σα να με κοιτάνε...Μέσα στο σκοτάδι άρχισα να βλέπω σκιές... ποιο μαύρες κι από το ίδιο το σκοτάδι... Με ακολουθούν... Μυρίζουν τον φόβο μου... Δεν έχω δύναμη να κινηθώ...Τους ακούω... σέρνονται πάνω στους τοίχους, κινούνται μέσα στο σκοτάδι... η φλόγα του αναπτήρα μου τα κρατάει μακριά...ελάτε να με πάρετε...αν κάποιος πάρει το μήνυμα αυτό ελάτε, ελάτε να με πάρετε"  

Το τρίτο μήνυμα ήταν το ίδιο περίεργο με τα προηγούμενα:

"Οι κραυγές ακούγονται όλο και πιο έντονα. Άνθρωποι που τους βασανίζουν... ανθρώπινες φωνές από τα έγκατα της γης...  προσπάθησα να κατέβω μια από τις σκάλες... στο βάθος, μέσα στο σκοτάδι είδα πάλι τις σκιές...  πιο πολλές αυτή τη φορά... με πλησιάζουν όλο και πιο πολύ... ο αναπτήρας μου δεν θα αντέξει για πολύ ακόμη... βοηθήστε με..."

Το τελευταίο που έλαβα ήταν και το πιο ανησυχητικό:

"Δε μπόρεσα... δε μπόρεσα... δεν άντεξε παραπάνω... με άρπαξε από το πόδι... Θεέ μου με άρπαξε από το πόδι... Αδύνατο σαν ακρίδα, άχρωμο με νύχια τεράστια... ευτυχώς ξανάναψε ο αναπτήρας και απομακρύνθηκε. Κουτσαίνοντας κρύφτηκα πάλι μέσα στο συρμό.  Τα φώτα αναβοσβήνουν ακόμη... δε ξέρω πόσο θα αντέξουν... κρύφτηκα στη γωνία του τελευταίου βαγονιού. Εκεί θα με βρείτε... εκεί... κάντε γρήγορα... Αίματα... έχω αίματα παντού... δε σταματάει να τρέχει το αίμα από που με άρπαξε... φέρτε γιατρούς... τα φώτα μένουν όλο και πιο πολύ ώρα σβηστά... τα ακούω με πλησιάζουν... βλέπω τις σκιές... όλο και περισσότερες... περικυκλώνουν το βαγόνι... όσο τα φώτα είναι σβηστά βάζουν τα χέρια τους μέσα... προσπαθούν να μπουν μέσα... τα φώτα αναβοσβήνουν ακόμη... έσβησαν... Θεέ μου τα βλέπω... Ω Θεέ μου τι είναι αυτά... έρχονται... κάντε γρήγορα..."



Τα μηνύματα η αστυνομία τα θεώρησε για φάρσα. Εγώ σας τα παρουσιάζω μήπως καταλάβει κανείς κάτι περισσότερο. Δεν έλαβα άλλο μήνυμα από τον Πέτρο. Προσπάθησα να απαντήσω στα e mails του αλλά εμφανιζόταν σφάλμα αποστολής.

Ακόμη τον ψάχνουμε...

28 σχόλια:

Ανώνυμος

Έχω διαβάσει και αλλού για μυστικούς σταθμούς του μετρό στην Αθήνα από την Εθνική Άμυνα και μετά αλλά αυτό δε ξέρω να το εξηγήσω
http://www.tokoulouri.com/society/psyhiko_metro/

Unknown

po to kaimeno elpizo na ton breitee jekiniste apo to sirmo pou pige kai ferte tin astinomia na cajei olous tou sirmous apo kei kai pera gia na sindeete sto internet de 8a einai toso makria

Unknown

a file na sou po otan sou estelne ta email esi tou apantouses

Ανώνυμος

Τον ρωτούσα φίλε με e mail που είναι αλλά δεν έμαθα ποτέ αν τα έλαβε... Η αστυνομία έκλεισε την υπόθεση πιστεύοντας ότι το είχε σκάσει από το σπίτι

Ανώνυμος

πολη μυστιριο !!! αλλα πολη καλο ..... μπραβο

Ανώνυμος

ψηλοανατριχιασα!!!!!!!!!αλα φηλε δεν το καταλαβα

Ανώνυμος

φιλε αποκληεται να γινει αυτο εγω εχω ζησει χειρωτερα αλλα κατι τετιο δεν ξερω

Δημητράκης

Είχα ακούσει κάτι θυμάμαι για την εξαφάνιση του παιδιού στις ειδήσεις. Μου είχε κάνει εντύπωση γιατί μένω κοντά στη στάση. Μήπως συνδέεται με την ιστορία που έχετε εδώ με τίτλο Νυχτερινή βάρδια; Αν την έχει διαβάσει και κανένας άλλος ας πει κι αυτός τη γνώμη του! Εγώ βλέπω ότι ταιριάζουν!

Ανώνυμος

Ανατρίχιασα!!!!! Εγώ πιστεύω πως ειναι πια αργά αφου στο e-mail είπε οτι εχει παντου αιματα μπορει να παιθανε απο αιμοραγια αλλα μην σταματησετε το ψαξημο υπάρχει η πιθανοτητα να ζει κι 'ολας.Αγχοθηκα τωρα!!!!!

Ανώνυμος

Για διαβάστε και αυτό: http://ourhorrorstories.blogspot.gr/2014/04/blog-post_25.html
μήπως έχουν σχέση; Στην ίδια περιοχή έγιναν! Μπορεί και να ταιριάζει! Τι λέτε εσείς;

Ανώνυμος

Χ-Ε-Σ-Τ-Η-Κ-Α!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τζούλια

μιλαμε ελεος

anastasia

παιδια ξερω οτι ειναι αργα αλλα πραγματικα πιστευω οτι αυτο που εβλεπε η κοπελα στην νυχτερινη βαρδια ειναι το παιδι που χαθηκε..ας απαντησει καποιος

Ανώνυμος

Ωχ όντως, πρέπει να ήταν το παιδί που έβλεπε η νοσοκόμα κάθε βράδυ. Αν τον τραβούσε θα τον έσωζε. Μου θυμίζει μια ταινία με τίτλο the midnight meat train. Ποιος ξέρει τι υπάρχει στα έγκατα της γης. Αυτό. Ή ζει σε παράλληλη διάσταση κ δεν μπορεί να ξεφύγει. Αν κ πέρασε καιρός, θεωρώ ότι ίσως ζει, κ όλα αυτά που περιέγραφε ίσως να τον βασανίζουν. Δεν μπορώ να το φανταστώ. Είναι άκρως εφιαλτικό. Ταράχτηκα τώρα που το διάβασα.

Νατάσα

Κι εγώ ταράχτηκα πολύ! Έχεις απόλυτο δίκαιο! Κι εγώ πιστεύω ότι αυτές οι δύο ιστορίες έχουν κοινά! Μήπως πρέπει να πάμε να ψάξουμε την περιοχή;

Unknown

Σε ποια κατιγορια είναι η νυχτερινή βραδιά???

Unknown

Τελικά όντος μιαζει με την νυχτερινή βραδια

Ανώνυμος

Νομιζω πως κατι δεν παει καλα.για την ακριβια ειμαι σηγουρη πως ειναι ζωντανος αλλα οχι στον δικο μας κοσμο η συμπαν

Ανώνυμος

Δεν ξέρω αν ισχύει αλλά γιατί δεν είπες στην αστυνομία να ανιχνεύσει το σήμα απ όπου είχε το κινητό που σου έστελνε τα email

Σταυρουλα

αφου καποιες στιγμες μπορουσε ν σας στηλει email γτ δν τ στελνατε ενα εσεις κ ν τ πειτε ν σας παρει τηλ οποτε τ λαβει

Our Horror Stories

Διαβάστε για την νυχτερινή βάρδια εδώ:
http://ourhorrorstories.blogspot.gr/2014/04/blog-post_25.html

Ιωάννα

Δεν μπορείς να μας δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες?Δεν μπήκε στο amber alert?Βρήκα κάτι ενδιαφέρον με μια παρόμοια ιστορία του Λύσσανδρου που εγκλωβιστηκε για 40 ώρες στον μυστικό σταθμό που υπάρχει στο Π.Ψυχικό και Ξεκινάει από Εθνική Αμυνα.Το παιδί βρέθηκε αλλά είχε χαθεί σε έναν Λαβύρινθο που δεν μπορούσε να βρεί έξοδο.Η Αστυνομία λέει ότι έχει χαρτογραφίσει μονο το 10% του συγκεκριμένου σταθμου΄.Είναι άγνωστες οι διαδρομές του και που καταλήγουν.http://www.tokoulouri.com/society/psyhiko_metro/Διαβάστε λεπτομέρειες εδώ.Το Πόσταρε και ένας πιο πάνω.Απλά θα ηθελα να μάθω περισσότερες λεπτομέρειες για το παιδί.Μου έκανε εντύπωση η ιστορία.

Ιωάννα

Η Ανωνυμία του internet προκαλεί μεγάλο μπέρδεμα.Παρακαλώ με κάποιο τρόπο επιβεβαιώστε ότι είναι αληθινή η ιστορία.Ας πούμε πείτε σε ποια εκπομπή συμμετείχε η οικογένεια.

Ιωάννα

Επίσης το άρθρο αυτό που ανέβασα κι εγώ αλλά κι ένας άλλος είναι εντελώς άκυρο τελικά.Κατ'αρχάς δεν αλλάζεις τρένο στην Εθνική Αμυνα,αλλά στην Δουκίσης Πλακεντίας.Τώρα εκείνο το τρένο που μένει άδειο δεν ξέρω που πάει η αλήθεια είναι.Αλλά δεν ισχύει αυτό που λέει το άρθρο από το κουλούρι ότι 1 στα 3 τρένα δεν πάει αεροδρομιο αλλά σταματάει Εθνική Αμυνα..Και λέει και άλλα κουλά μέσα.Το έψαξα και το σκέφτηκα καλά το συγκεκριμένο με τον Σταθμό στο Π.ψυχικό.Τώρα όσον αφορά την ιστορία αυτή ωραία είνι σαν horror story αλλά αν θέλετε δώστε μα ςκαι λίγ extra στοιχεία.Η πείτε ότι απλά είναι ένα καλό horror story που εμπνευστήκατε

Ιωάννα

Ακόμη δεν απάντησε αυτός που ανέβασε την ιστορία.Ποια υπόθεση είναι?Θα μας πείς?Ολες οι εξαφανίσεις γίνονται θέμα στην τηλεόραση .Ποια είναι.Δεν έχω δεί καμία που να μην έχει βρεθεί πτώμα εκτός από του Μαριου Παπαγεωργίου που κατηγορείται ώς δολοφόνος οικογενειακός φίλος και δεν έχει σχέση με το μετρό.Ολες οι άλλες εξαφανίσεις στην Αθήνα τουλάχιστον έχουν εξιχνιαστεί.Δηλαδή έχει βρεθεί πτώμα.

Ανώνυμος

Αμαν παιδια ανατριχιασα λεμε και κλαιμε...ΤΟ Γιατι? θα σας πω το εξης, απο την ωρα που φτιαχτηκε το μετρο δεν θελω να μπαινω εκει μεσα ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΜΟΥ λεει να μην μπαινω στο μετρο γιατι ειναι επικινδυνα,(και δεν εχω θεματα κλειστοφοβιας).Τωρα,σχετικα με τα οντα και τις φωνες που ακουει ο Πετρος, το διαβασα σε καποιο αρθρο, οτι υπαρχουν αλιενς(γκρευς) και τερατα υλικης υποστασης με υψος 4-5 μετρα εκει κατω κι οτι εκει κατω ειναι η μεση γη και ειναι κούφια ,επειδη ζουν εκει και αρπαζουν ανθρωπους μεγαλους και μικρα παιδια για την τροφη τους.Αυτα υπαρχουν σε ολοκληρο τον πλανητη και οι κυβερνησεις συνεργαζονται μαζι τους σχετικα με τις αρπαγες για την ανθρωπινη τροφη τους..Σε αλλο αρθρο ειχα διαβασει οτι ειναι οι φωνες των κολασμενων εκει κατω οκ αυτο παρατραβηγμενο...Διαβαστε κι αλλες πληροφοριες εδω στους λυκαωνες.
http://www.invisiblelycans.gr/page/238/

Ανώνυμος

ΕΧΕΤΕ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΤΡΑΚΟ ????? Μαλλον εχει μπλεχτει η ψυχη του σε ονειρικο παραλληλο κοσμο και εχει κατεβει κατω γιατι μολις κοιμομαστε βγαινουμε απ το σωμα μας και κανουμε αστρικο ταξιδι και παμε πρωτα στους νεκρους προφανως εγινε μεταξυ των μεσημεριανων ωρων 1-3 τοτε βγαινουν σεργιανι στα ονειρα, αυτα τα σκοτεινα οντα - οδηγοι που ζητουν ενεργεια για να τραφουν και αρπαζουν ψυχες...Προφανως ο Πετρακος επεσε σε Ονειρικη Πυλη μεσω μετρο και πηγε εκει που ειναι..Δυστυχως η αστυνομια δεν ακουει αυτες τις ιστοριες της σκοτεινης κρυπτης ειτε γιατι φοβουνται,ειτε γιατι δεν μπορουν να βοηθησουν και ειρωνευονται.Στην Αμερικη η αστυνομια ζητα βοηθεια και απο μεντιουμ και υπνωτιστες για λυσεις θεματων και αναζητησεις χαμενων ατομων.

Unknown

Παιδιά μια ιστορία ειναι χαλαρώστε λίγο

Δημοσίευση σχολίου