SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
6

Μαύρη Σκιά Πάνω από το Κρεβάτι μου Νο 2



Καλησπέρα σας. Όπως σας είχα πει στο πρώτο μου e mail (διαβάστε την πρώτη ιστορία του αναγνώστη μας κάνοντας κλικ εδώ) ένα βράδυ, ενώ κοιμόμουν, εμφανίστηκε στο δωμάτιό μου μια σκιά, εξαιτίας της οποίας παρέλυσα και δε μπορούσα ούτε καν να μιλήσω!

Τρομοκρατημένος, την επόμενη μέρα έψαξα στο ίντερνετ για να μάθω τι ακριβώς μου είχε συμβεί. Διάβασα για τη Μόρα, τη σκιά που επιτίθεται ανθρώπους που κοιμούνται, αλλά και επιστημονικές εξηγήσεις για το φαινόμενο αυτό. Η επιστήμη το ονομάζει Υπνική Παράλυση και είναι μια κατάσταση που λαμβάνει χώρα μόλις πριν αποκοιμηθούμε (υπναγωγικό στάδιο) ή ακριβώς πριν ξυπνήσουμε πλήρως από τον ύπνο (υπνοπομπικό στάδιο). Η κατάσταση αυτή χαρακτηρίζεται από την αδυναμία ομιλίας ή κίνησης. Συχνά ακολουθείται από μια αίσθηση ότι υπάρχει κάποια παρουσία στο δωμάτιο, μια αίσθηση που συχνά προκαλεί φόβο η οποία συνοδεύεται και από την ανικανότητα του να φωνάξει κάποιος. Έτσι μερικές φορές ενώ το σώμα βρίσκεται σε "λειτουργία ύπνου"  τυχαίνει να ξυπνά μόνο ο εγκέφαλος και γι' αυτό αδυνατούμε να κουνήσουμε το σώμα μας.




Το ίδιο βράδυ, ενώ κοιμόμουν , ένιωσα πάλι την παρουσία της σκιάς στο δωμάτιό μου! Και πάλι δε μπορούσα να κινηθώ ούτε να μιλήσω! Ο φόβος με κυρίευσε και πάλι! Ήξερα αυτή τη φορά όμως ότι απλά ήταν μια δυσλειτουργία του εγκεφάλου... Άρχισα να σκέφτομαι ότι απλά είναι μια παραίσθηση και ότι πρέπει να ξυπνήσω. Όσο το σκεφτόμουν αυτό ηρέμησα, άνοιξα τελικά τα μάτια μου και σηκώθηκα από το κρεβάτι... Πολύ πιο ήρεμος από τη πρώτη φορά!

Βρήκα τη λύση στο πρόβλημα σκέφτηκα! Νίκησα τη σκιά! Ή έτσι νόμιζα! Γιατί την επόμενη φορά που με επισκέφτηκε μόνο για νίκη δε μπορούσα να μιλήσω... Αλλά γι αυτό θα σας πω κάποια άλλη φορά....

Διαβάστε το τρίτο μέρος της ιστορίας του Γιώργου κάνοντας κλικ εδώ




6 σχόλια:

Ανώνυμος

Μη μας κρατάτε σε αγωνία! Δεν ήταν αυτή η λύση του προβλήματος;

Ανώνυμος

Το έχω πάθει κι εγώ. Υπάρχει τρόπος να τη διώξεις;

Ανώνυμος

Ε ναι καλε φυσικα και υπαρχει τροπος λες το Πατερ Υμον

Ανώνυμος
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
GreekBlogger2016

ΕΥΧΕΛΑΙΟ-ΕΥΧΕΛΑΙΟ !!!!

Ανώνυμος

Το ευχέλαιο γινεται αν υπαρχει αρρωστος στο σπιτι ρωτηστε ιερεα.Να μην λετε οτι να ναι βρε παιδια μου.!Υπαρχουν ευχες και εξορκισμοι για περιπτωσεις διαφορετικες.Λετε το γεγονος της ιστοριας σας,και ο ιερεας αποφασιζει και πρατει,αναλογως αυτα που εχει διδαχθει στην εκκλησιαστικη σχολη, σχετικα με όλα τα ειδη(αποκρυφισμουςκλπ.),π.χ.,υπαρχει και ευχη για μια γυναικα που ειχε αναίτια φυσικη αποβολη του εμβρυου της ενω το κυοφορούσε,(οχι εκτρωση).

Δημοσίευση σχολίου