SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Το μωρό στην άκρη του δρόμου



Την ιστορία αυτή μου την είπε ένας θείος μου πριν μερικά χρόνια. Ήταν μαζί με τον ξάδερφό μου και όπως υποστηρίζουν και οι δύο πρόκειται για πραγματική ιστορία.

Ήταν βράδυ και επέστρεφαν με το αυτοκίνητο από το χωριό τους στη πόλη. Ο ουρανός ήταν πεντακάθαρος και το φως της πανσέληνου  φώτιζε όλο το τοπίο. 

Ο θείος μου οδηγούσε αργά. Καθώς επέστρεφαν, στην άκρη του δρόμου, παρατήρησαν ένα καροτσάκι για μωρά. Τους έκανε εντύπωση και σταμάτησαν. Ο ξάδερφός μου κατέβηκε από το αυτοκίνητο και πλησίασε το καροτσάκι. Ο θείος μου παρατηρούσε από μέσα από το αυτοκίνητο.



Έβλεπε από το πίσω τζάμι του αυτοκινήτου τον ξάδερφό μου να πλησιάζει το καροτσάκι, να κοιτάει μέσα, να γυρίζει απότομα προς το αυτοκίνητο και να τρέχει πίσω! Άνοιξε γρήγορα τη πόρτα.

"Τι έγινε;" ρώτησε ο θείος μου.

"Μέσα στο καροτσάκι έχει ένα μωρό που κλαίει! Κάποιος το παράτησε εδώ!"  απάντησε ο ξάδερφός μου.

Αποφασίσανε αμέσως να το πάρουμε από την ερημιά και να το πάνε στο νοσοκομείο αφού ειδοποιήσουν πρώτα την αστυνομία.

Ο ξάδερφός μου πήρε το μωράκι στην αγκαλιά του, μπήκε στο αυτοκίνητο και ξεκινήσανε.

Το μωράκι ηρέμησε αμέσως μέσα στο αμάξι. Άρχισαν και οι δύο να το μιλάνε για να μην κλαίει.

Καθώς το μιλούσε ο ξάδερφός μου άρχισε να παρατηρεί μια αλλαγή στην έκφραση του προσώπου του μωρού. Το γέλιο του είχε αλλάξει. Σαν να χαμογελούσε μεγάλος άντρας.

Ο ξάδερφός μου συνέχισε να το κρατά απασχολημένο. "Ποιος σε άφησε εδώ ομορφούλη μου;" "Πως σε λένε μικρούλη;" "Που θα σε πάμε τώρα;" ρωτούσε στο μωράκι.


Τότε, το μωρό, με αντρική βαριά φωνή και με έκφραση όλο κακία απάντησε "στο διάολο που περιμένει και εσάς τους δυο".


Μόλις το ακούσανε αυτό πανικοβλήθηκαν! Ο ξάδερφός μου απομάκρυνε το μωρό από πάνω του, το πέταξε σχεδόν πάνω στη πόρτα! Ο θείος μου σταμάτησε απότομα το αυτοκίνητο και ζήτησε από τον γιο του να βγάλει το μωρό έξω από το αυτοκίνητο.


Μόνο που το μωρό δεν υπήρχε πλέον. Είχε εξαφανιστεί....

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου