SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
11

Μαύρη Σκιά Πάνω από το Κρεβάτι μου



Γεια σας. Με λένε Γιώργο και θέλω να σας πω μια ανατριχιαστική ιστορία που έζησα και που σίγουρα οι περισσότεροι από εσάς έχετε ζήσει ή θα ζήσετε!

Ήμουν στο σπίτι αρκετά κουρασμένος. Έπεσα νωρίς για ύπνο.




Ξαφνικά, εκεί που κοιμόμουν, ένιωσα μια σκιά να βρίσκεται στο υπνοδωμάτιο, να με πλησιάζει όλο και περισσότερο. Η σκιά είχε μορφή ανθρώπου, ψηλού και αδύνατου.

Έμοιαζε σα να ήμουν μεταξύ ύπνου και ξύπνιου! Ένιωθα τη σκιά μέσα στο υπνοδωμάτιο, σχεδόν πάνω μου αλλά δεν μπορούσα να αντιδράσω καθόλου! Προσπαθούσα να κινήσω τα χέρια μου, τα πόδια μου για να σηκωθώ από το κρεβάτι και να την αποφύγω αλλά μάταια! Δεν μπορούσα να κινηθώ! Σα να είχα παραλύσει! Σα να με πίεζε η σκιά αυτή και δε με άφηνε να κινηθώ, να φύγω μακριά της... Το σώμα μου δεν μπορούσε να υπακούσει τις εντολές που έδινε ο εγκέφαλός μου!!!

Τρομοκρατήθηκα! Προσπάθησα να φωνάξω! Να φωνάξω βοήθεια ώστε να με ακούσουν οι γονείς μου στο άλλο υπνοδωμάτιο και να έρθουν να με βοηθήσουν! Μάταια! Δεν μπορούσα να φωνάξω, δεν μπορούσα να μιλήσω καν... Η φωνή μου πνιγόταν μέσα στο κεφάλι μου! Προσπαθούσα να ουρλιάξω από το τρόμο αλλά δε μπορούσα!! Ήταν σαν να μη με άφηνε η σκιά!




Προσπάθησα να ελέγξω το φόβο μου... Δε μπορούσα να κινηθώ, δε μπορούσα να μιλήσω - είχα παραλύσει τελείως- και τη σκιά την ένιωθα εκεί, δίπλα μου... Άρχισα να σκέφτομαι μια προσευχή... δε θυμάμαι ποια ακριβώς... Σιγά σιγά άρχισα να απελευθερώνομαι... Η παρουσία της σκιάς εξαφανίστηκε και κατάφερα να σηκωθώ...

Έτρεμα από το φόβο... Ήμουν καταϊδρωμένος και η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που κόντευε να σπάσει!  Πήγα και έριξα νερό στο πρόσωπό μου μήπως και συνέλθω... Δεν μπόρεσα να κοιμηθώ ξανά εκείνο το βράδυ...

Η σκιά αυτή με επισκέφτηκε άλλες δύο φορές... Μόνο που τότε ήμουν έτοιμος να την αντιμετωπίσω... Ή έτσι νόμιζα... Αλλά αυτές είναι δύο ιστορίες που θα σας τις πω κάποια άλλη στιγμή....

Our Horror Stories: Διαβάστε το δεύτερο μέρος της ιστορίας του Γιώργου κάνοντας κλικ εδώ.


ΑΝΗΣΥΧΕΣ ΣΚΙΕΣ
Ανεξάρτητα από το αν πιστεύετε στα φαντάσματα ή όχι, χιλιάδες άνθρωποι από κάθε γωνιά του πλανήτη, διηγούνται αξιοπερίεργες ιστορίες με σκιές που ζωντανεύουν μέσα στη νύχτα, νεκρούς που περιπλανιούνται σε απομονωμένα σπίτια και εφιαλτικές επιθέσεις από ανεξιχνίαστες... (διαβάστε περισσότερα)

11 σχόλια:

Horror Story

Περιμένουμε να μας πεις και τη συνέχεια της ιστορίας σου! Ευχαριστούμε!

Ανώνυμος

Σας τη γράφω σήμερα και σας την στέλνω!

Unknown

exeis dikio oloi mas to exoume pa8ei einai onero metaji inou kai jipniou i perisoteri blepoun skies opos esi opos kai ego alii blepoun zoa kai alla to kako einai oti an sou simbi kati teteio mporei na pa8eis kardiaki prosboli

Ανώνυμος

Εγώ δεν το έχω πάθει ποτέ και δενθέλω να το πάθω!

Γιωργος

χαχα μαζι σου!!!!

Μαρία

Το έχω πάθει και εγώ! Τρομακτικότατο! Μη σου τύχει, πραγματικά!!!!

Ανώνυμος

ξερω τι σημαινει μορα αλλα ποσο τρομακτικο μπορει να σειμβει

John Tsiros

ρεεεε φιλεε τοιδιο ακριβως επαθα με σενα πολλεςφορες ασκειβως ρεδεμπορουσα νααντιδρασω τπτ ουτε ναφβναξωω ουτε νακοθυνηθω.και η σκιαξηταν διπλα μουυ ακριβωςς

Unknown

εγω μπορει να σας φανει περιεργο αλλα εχω νοιωσει μονο τ σκια μεσα στο δωματιο και επισης ΘΕΛΩ ΝΑ Τ ΠΑΘΩ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΚΕΤΟ

Unknown

εκτος τ καρδιακη προσβολη :-))

GreekBlogger2016

Ρε παιδιά εγώ έχω μια απορία: Έχω ακούσει κι άλλες τέτοιες παρόμοιες ιστορίες με σκιές που πλησιάζαν το θύμα όμως εκείνο κατάφερε πάντα να ξεφύγει, ξέρει κανείς τι γίνεται άμα δεν ξεφύγεις?

Δημοσίευση σχολίου