SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
5

Αντιμέτωπος με... τον εαυτό μου


Μιας και είδα ότι φιλοξενείτε και ιστορίες από όνειρα θα σας πω κι εγώ για το δικό μου χειρότερο εφιάλτη. Κάτι που βλέπω συχνά και τρομάζω κάθε φορά το ίδιο.

Βλέπω ότι είμαι στο σαλόνι και κάτι κάνω. Ή θα βλέπω τηλεόραση ή θα δουλεύω στο laptop. Είμαι μόνος στο σπίτι και αν και κάθομαι δίπλα στη μπαλκονόπορτα δε μπορώ να καταλάβω αν είναι μέρα ή νύχτα.

Ξαφνικά ακούω βήματα και ομιλίες στη κουζίνα. Τρομάζω. Σηκώνομαι και πηγαίνω σιγά σιγά στη κουζίνα να δω τι συμβαίνει. Η καρδιά μου χτυπάει όλο και πιο δυνατά. Ανοίγω τη πόρτα της κουζίνας διστακτικά. Το χέρι μου τρέμει. Ανοίγω την πόρτα και βλέπω μέσα στη κουζίνα... εμένα! Τον ίδιο μου τον εαυτό να με κοιτάει! Γεμάτος φόβο ορμάω κατά πάνω του και του φωνάζω να φύγει χτυπώντας τον και εξαφανίζεται ξαφνικά από μπροστά μου...Μέχρι να ξαναεμφανιστεί στο επόμενό μου όνειρο...

5 σχόλια:

ΕΠΙΤΟΠΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Ισως φοβασαι τον εαυτο σου

kloklo

You need to visit a psychologist to solve your problem, cause it might be dangerous

Unknown

να πας σε παππα ή ψυχολογο ρε

Ανώνυμος

Καλύτερα να πας σε έναν ψυχολόγο για να λυθεί το πρόβλημα σου γιατί μπορεί να είναι επικίνδυνο .

Ανώνυμος

Μηπως κανεις αστρικη προβολη στον υπνο σου χωρις να το θελεις Η΄ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΑΛΗΘΙΝΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΠΟΚΡΥΦΙΣΤΙΚΟ...

Δημοσίευση σχολίου