SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Μια περίεργη επίσκεψη


Την ιστορία αυτή μου την είπε ένας πολύ καλός μου φίλος, που δεν βρίσκεται στη ζωή πλέον. Έχει πεθάνει από καρκίνο εδώ και λίγο καιρό.

Είχε μπει στο νοσοκομείο για να κάνει εγχείρηση λόγω του προβλήματος που είχε. Η επέμβαση στέφθηκε με επιτυχία, βγήκε από το χειρουργείο και τον μεταφέραν στην εντατική. Να τονίσω πως το δωμάτιο ήταν για ένα ασθενή.

Όταν άρχισε να συνέρχεται και άνοιξε τα μάτια του, μου είπε ότι στο δωμάτιο είδε δύο πολύ ηλικιωμένες γυναίκες σε μικρή απόσταση από το κρεβάτι του, να τον κοιτάνε με μίσος, με κακία. Δε μιλούσαν, δεν κουνιόταν, απλά τον κοιτούσαν με διαβολική κακία.

Όταν συνήλθε τελείως και μπήκε η νοσοκόμα που τον φρόντιζε, την ρώτησε ποιες ήταν οι δύο γριές που αφήσανε να μπει στο θάλαμό του. Η νοσοκόμα του απάντησε πως όχι μόνο δεν αφήσανε γριές να μπούνε στο δωμάτιο αλλά ούτε τους γονείς του λόγω του κρίσιμου της κατάστασής του. 

Ο καρκίνος είχε προχωρήσει σε πολύ μεγαλύτερη κατάσταση από ότι είχαν υπολογίσει οι γιατροί και υπήρχε κίνδυνος να τον χάσουμε κατά τη διάρκεια της επέμβασης.

3 σχόλια:

Ανώνυμος

ενταξει τωρα μπορεις να πεις οτι ειναι απο την παθηση αλλα εγω σε πιστευω

Ανώνυμος

Η πάθηση, τα φάρμακα, η νάρκωση όλα παίζουν!

Ανώνυμος

Τωρα με προκαλειται να πω πραγματα που μου συνεβησαν...Λογικα τα ειδεκαι δεν τα φανταστηκε οπως λετε...Το θεμα ειναι γιατι ειδε τις κακιασμενες ? Μηπως δεν ηταν και τοσο καλη ψυχη τελικα ο ασθενης ή ειχε προκαλεσει τα πνευματα πιο νεος και τον επισκεφθηκαν..?Εγω ειχα φυγει 2 φορες σε χειρουργειο, και σε 1 ατυχημα, πηγα και γυρισα, και δεν ειδα τιποτα απολυτως.Ουτε φωτα,ουτε τουνελ,ουτε σκοταδια ,ουτε οντα περιεργα φωτεινά ή σκοτεινά.Δεν γνωριζω τι βλεπουν αλλοι ανθρωποι, οταν ειναι η ωρα τους πραγματικα να φυγουν , γιατι η δικη μου δεν είχε ερθει τελικα.

Δημοσίευση σχολίου