SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Ποδήλατο χωρίς αναβάτη



Γεια σας. Κατάγομαι από ένα παραλιακό χωριό της Ξάνθης και τα καλοκαίρια μου τα περνάω συνήθως εκεί. Στο χωριό μου λοιπόν υπάρχει μια ιστορία με έναν ποδηλάτη ο οποίος έπεσε από έναν γκρεμό μαζί με το ποδήλατο του. Πολλοί ισχυρίζονται από τότε ότι έχουν δει ένα ποδήλατο να εμφανίζεται από το πουθενά και ξαφνικά να εξαφανίζεται και πάλι.

Πολλοί φοβούνται να πάνε στο σημείο που έγινε το περιστατικό και η αλήθεια είναι πως και εγώ, όταν ήμουν μικρός, δε περνούσα από εκεί. Όταν όμως έφτασα στην εφηβεία και μιας και το έπαιζα παιδί της πόλης που δε πιστεύει σε δεισιδαιμονίες των χωρικών, αποφασίσαμε ένα απόγευμα να πάμε να αράξουμε στο γκρεμό με μπύρες και να αγναντέψουμε την θέα. 

Η αλήθεια είναι ότι η θέα είναι καταπληκτική από εκείνο το σημείο. Η ιστορία όμως για τον ποδηλάτη μας τρόμαζε λίγο και έφερε την συζήτησή μας σε παραφυσικές ιστορίες. Όσο περνούσε η ώρα και σκοτείνιαζε, κάποιοι από την παρέα άρχισαν να νιώθουν άσχημα και να θέλουν να φύγουμε.

Η αλήθεια είναι ότι καθώς αρχίσαμε να συζητάμε για τον ποδηλάτη, τα τσομπανόσκυλα από ένα μαντρί που είχε λίγο πιο πέρα άρχισαν να γαβγίζουν συνέχεια, αναστατώνοντας παράλληλα και τα πρόβατα. 

Το καλοκαιρινό αεράκι που βγήκε χτυπούσε τις λαμαρίνες και τις πόρτες από ένα εγκαταλελειμμένο μαντρί λίγο πιο κάτω.

"Λένε πως τα ζώα αγριεύουν και χτυπάνε οι πόρτες πριν εμφανιστεί το φάντασμα του ποδηλάτη" είπε ένας από την παρέα.

"Ιστορίες για παιδάκια. Πως μπορείτε και..." πήγα να πω εγώ αλλά εκείνη τη στιγμή ακούσαμε ένα κουδουνάκι σαν των ποδηλάτων. Έντρομοι κοιτάξαμε προς την κατεύθυνση που ακούστηκε το κουδουνάκι και είδαμε ένα κόκκινο ποδήλατο χωρίς αναβάτη να κατευθύνεται προς το μέρος μας. 

Απομακρυνθήκαμε έντρομοι από το σημείο που ήμασταν. Το ποδήλατο πέρασε από δίπλα μας και έπεσε στο γκρεμό. Δεν ακούσαμε κάποιο ήχο από τη πτώση του στο έδαφος ή στη θάλασσα. Σα να εξαφανίστηκε πέφτοντας. Δεν είχαμε όμως το θάρρος να δούμε που κατέληξε το ποδήλατο.

Εξαφανιστήκαμε τρέχοντας. 

Ίσως κατατάξετε την ιστορία μου στους αστικούς μύθους. Δε ξέρω... Ξέρω όμως τι είδα εγώ και η παρέα μου με τα ίδια μας τα μάτια εκείνη τη μέρα και πως δε πρόκειται να ξαναπεράσω από εκείνο το σημείο για πολύ καιρό ακόμη.


Διαβάστε επίσης:

Πνεύμα ή παράλληλο σύμπαν;

Μα, δεν έφυγες;

1 σχόλια:

Ανώνυμος

χαλια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου