SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

Μωρό ξύπνα!


Πριν σας πω την ιστορία μου θέλω να σας συγχαρώ για το site σας! Έχετε πολύ ωραίες ιστορίες και ελπίζω να συνεχίσετε έτσι. Γι' αυτό το λόγο αποφάσισα να σας διηγηθώ και εγώ τη δική μου.

Μετά από ένα χρόνο γάμου η γυναίκα μου έμεινε έγκυος. Ύστερα από 9 μήνες αποκτήσαμε ένα πανέμορφο κοριτσάκι! Η ευτυχία μας ήταν μεγάλη! Το δωματιάκι της στο σπίτι το είχαμε ετοιμάσει μήνες πριν γεννηθεί! Όσο ήταν ακόμη η γυναίκα μου στο μαιευτήριο, εγώ σα χαζομπαμπάς είχα προλάβει να εγκαταστήσω ένα σύστημα ενδοεπικοινωνίας με κάμερα. Θέλαμε εκτός από να την ακούμε να την βλέπουμε κιόλας μη μας πάθει τίποτα.

Το πρώτο βράδυ λοιπόν, αφού κοιμήθηκε η μικρή, την αφήσαμε στο κρεβατάκι της και καθίσαμε στο σαλόνι να χαζέψουμε λίγο τηλεόραση. Δίπλα μας είχαμε την τηλεορασίτσα από την ενδοεπικοινωνία για να βλέπουμε και να ακούμε τη μικρή. 

Ξαφνικά η εικόνα της τηλεορασίτσας άρχισε να κάνει παράσιτα.  Σχεδόν δε μπορούσα να διακρίνω τη μικρή. Έπιασα την τηλεορασίτσα στο χέρι και την κούνησα λίγο μήπως και στρώσει. Τότε ακούσαμε κάτι τρομακτικό από την ενδοεπικοινωνία!!! Μια σατανική, βραχνή φωνή να λέει " ΞΥΠΝΑ ΜΩΡΟ, ΞΥΠΝΑ" και ξανά "Ξύπνα μωρό, ξύπνα", με περισσότερη κακία όμως αυτή τη φορά.

Τρέξαμε εγώ και η γυναίκα μου κατευθείαν στο δωμάτιο της μικρής. Δεν υπήρχε όμως κανείς εκτός από το μωράκι μας. Φοβηθήκαμε πολύ! 

Το επόμενο πρωινό είπαμε στο  παππά  της ενορίας τι έγινε. Δεν είμαστε και πολύ  άνθρωποι της εκκλησίας είναι η αλήθεια αλλά σκεφτήκαμε ότι ίσως κάτι διαβολικό επισκέφτηκε το μωράκι μας.

Ο παππάς ήρθε αμέσως στο σπίτι μας και ένα αγιασμό. Μέσα στο δωμάτιο της μικρής άρχισαν να τρέμουν τα κάδρα στους τοίχους και έσπασε ένα καθρέφτης. Έγινε θρύψαλα... Έσπασε το κακό μας είπε και μας παρότρυνε να έχουμε τη μικρή κοντά στην εκκλησία γιατί ο διάβολος ήθελε να την πάρει.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ




2 σχόλια:

Ανώνυμος

φίλε πάρα πολύ καλή η ιστορία σου.

Ανώνυμος

Πάρα πολύ καλή η ιστορία σου!!! Α και κάτι ακόμα έχει ξανασυμβεί κάτι τέτοιο στην κόρη σας είναι εντάξει;;;

Δημοσίευση σχολίου