SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Περίεργα Γενέθλια




Με βιαστικές κινήσεις ολοκλήρωνα τις τελευταίες προετοιμασίες στο σπίτι για το πάρτι.  Λίγα πράγματα είχαν απομείνει να τακτοποιήσω... Σε λίγο θα έφταναν οι πρώτοι καλεσμένοι για τα γενέθλια της κόρης μου! Γινόταν 6 ετών.

Ενώ κουβαλούσα τα τελευταία ποτήρια για να τα τοποθετήσω στο τραπέζι χτύπησε το κουδούνι. Οι πρώτοι καλεσμένοι ήρθαν, σκέφτηκα, και χωρίς να κοιτάξω ποιος είναι άνοιξα την πόρτα. Κανείς... Κοίταξα καλύτερα στο διάδρομο της πολυκατοικίας... Δεν υπήρχε κανένας...Μόνο ένας ενοχλητικός αέρας. Ποιος άφησε χειμωνιάτικα το παράθυρο στο διάδρομο της πολυκατοικίας ανοιχτό σκέφτηκα και πήγα να το κλείσω.  Μόνο που ήταν ήδη κλειστό.

Καθώς γύριζα πίσω στο διαμέρισμα είδα την εξώπορτα του σπιτιού μου να κλείνει. Έτρεξα να την προλάβω αλλά δεν τα κατάφερα. Αναθεματισμένο ρεύμα, ποιο παράθυρο είναι ανοιχτό απόρησα και έβγαλα τα κλειδιά από τη τσέπη μου - ευτυχώς τα είχα πάρει μαζί μου- άνοιξα και μπήκα μέσα.  

Μετά από λίγο άρχισαν να φτάνουν οι πρώτοι καλεσμένοι. Το σπίτι σε λίγη ώρα γέμισε μικρά παιδιά που το διασκεδάζανε τρέχοντας εδώ κι εκεί. Όλοι οι γονείς ήμασταν στο σαλόνι και καμαρώναμε για τα καμάρια μας. Όταν ένας από εμάς παρατήρησε κάτι περίεργο. Πολύ ησυχία... Τα παιδιά δεν ακουγόταν καθόλου πια...


Τρέξαμε στο παιδικό δωμάτιο να δούμε τι συμβαίνει. Όλα τα παιδιά καθόταν στο πάτωμα, κοιτούσαν τον τοίχο και μας τον έδειχναν. Πάνω του είχε γραμμένο με μαρκαδόρους τη φράση: "Ποιος θέλει να έρθει μαζί μου;"


Κατευθείαν ρωτήσαμε ποιος και γιατί το έγραψε αυτό και τι είδους παιχνίδι ήταν αυτό που βρήκαν να παίξουνε.

"Ο μικρός με τα λερωμένα χέρια είπε στο Κωστάκη να το γράψει μαμά" απάντησε η κόρη μου.


"Ποιος μικρός, ποια λερωμένα χέρια" ρώτησα κατευθείαν εγώ


"Δε το κάναμε εμείς μαμά, ο μικρός που ήρθε με τα κόκκινα χέρια μας είπε" απάντησε πάλι η κόρη μου και γύρισαν όλα τα παιδιά το κεφάλι τους προς τη ντουλάπα.


Όχι δε μπόρεσα να διακρίνω τίποτα, ούτε εγώ ούτε οι υπόλοιποι γονείς.




Ourhorrorstories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Γεωργία για την ιστορία της. 


Διαβάστε επίσης:

Η ντουλάπα στο δωμάτιο

Ποιος χτύπησε την πόρτα;

3 σχόλια:

Τζούλια

τελειο αλλα ταυτοχρονα και τρομακτικο!

Unknown

Πολύ ωραία κ τρομακτική ιστορία!!! Τελικά τι ήταν αυτό στην ντουλάπα?

Γεωργία

Δεν βρήκαμε τίποτα μέσα στην ντουλάπα! Να ήταν άραγε η φαντασία των παιδιών;

Δημοσίευση σχολίου