SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
2

To Είδωλό μου στο καθρέπτη


Μου αρέσει να ασχολούμαι με την μαγεία. Από μικρός διάβαζα ότι σχετικό βιβλίο έπεφτε στα χέρια μου, άκουγα κάθε ιστορία που έφτανε στα αυτιά μου και γοητευόμουν με ότι είχε να κάνει με πνεύματα. Μέχρι που άρχισα να κάνω, αυτά που άκουγα, πράξη.

Δε ήξερα όμως τι κινδύνους κρύβουν όλα αυτά. Δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο επικίνδυνα είναι.

Η πρώτη επαφή μου με την μαγεία, την μαύρη μαγεία, ήταν πριν αρκετά χρόνια. Ήμουν τελείως άπειρος τότε.  Θέλησα να καλέσω ένα πνεύμα στο καθρέπτη. Είχα διαβάσει το τρόπο.  Δε γνώριζα όμως τι θα ακολουθούσε.

Πήρα τον καθρέπτη, δύο κεράκια αναμμένα, είχα το κείμενο μπροστά μου που έπρεπε να ψάλλω και περίμενα να έρθει η κατάλληλη η ώρα. 12 τα μεσάνυχτα ακριβώς. Ήμουν μόνος στο σπίτι. Ήταν η κατάλληλη ευκαιρία.

Όταν οι δείκτες του ρολογιού έδειξαν 12, άναψα τα κεράκια και διάβασα τα λόγια που έπρεπε. Όλα τα φώτα στο σπίτι έπρεπε να ήταν σβηστά. Το μόνο φως που υπήρχε προερχόταν από τα δύο κεράκια μπροστά στο καθρέπτη. Το μόνο πράγμα που μπορούσα να διακρίνω ήταν το είδωλό μου μέσα σε αυτόν.

Διάβασα τα λόγια αλλά δεν έγινε τίποτα. Κάτι έκανα λάθος σκέφτηκα. Ήμουν άπειρος τότε. Σκέφτηκα να κάνω άλλη μια προσπάθεια όταν πρόσεξα ότι τα κεριά που φαινόταν μέσα στον καθρέφτη έσβησαν. Κι όμως τα κεράκια μπροστά μου ήταν ακόμη αναμμένα...

Τρόμαξα... Τραβήχτηκα λίγο μακριά από τον καθρέφτη. Κι όμως, το είδωλό μου έμεινε ακίνητο!!! Δεν ακολούθησε την κίνησή μου. Στεκόταν και με κοιτούσε!!!!

Σοκαρίστηκα!  Στην αρχή νόμισα ότι από το φόβο μου τα φανταζόμουν όλα αυτά! Κούνησα το κεφάλι μου δεξιά αριστερά για να δω τι κίνηση θα κάνει το είδωλό μου στο καθρέφτη. Δεν έκανε καμία... Δεν θα υπερβάλλω αν πω ότι χέστηκα πάνω μου... αλλά η στιγμή που κόντεψα να πεθάνω από το φόβο μου δεν άργησε να φτάσει.

Ενώ εγώ ήμουν καθιστός, παγωμένος από την τρομάρα μου, το είδωλό μου στο καθρέφτη σηκώθηκε!!! Ναι, σηκώθηκε και συνέχισε να με κοιτάει στα μάτια!!! Παρόλο που είχε τη μορφή μου ήταν τόσο νεκρικά ανέκφραστο! Ξαφνικά σήκωσε το χέρι του και άρχισε να δείχνει εμένα. Έβλεπα ότι άρχισε να μιλάει κιόλας! Ανοιγοέκλεινε το στόμα του αλλά δεν άκουγα το παραμικρό!

Σηκώθηκα και έφυγα τρέχοντας από το δωμάτιο!!! Μεγάλο λάθος! Πήρα τηλέφωνο ένα γνωστό μου που είχε πείρα σε αυτά. Μου είπε να γυρίσω αμέσως πίσω στο καθρέφτη και να παρακολουθώ την οντότητα που εμφανίστηκε μέσα σε αυτόν μέχρι να έρθει. Δεν έπρεπε να βρει τρόπο να βγει μέσα από το καθρέφτη. 

Όταν γύρισα όλα μοιάζανε φυσιολογικά. Ο καθρέφτης έδειχνε μόνο το κανονικό είδωλό μου. Κακό αυτό μου είπε ο γνωστός μου όταν ήρθε. Ότι κι αν κάλεσα μπορεί και να κυκλοφορεί ελεύθερο οπουδήποτε πρόσθεσε. Έπρεπε να μην φοβηθώ και να διάβαζα την παράκληση για να φύγει.

Τις επόμενες μέρες ακολουθήσαμε ένα είδος τελετουργίας για να διώξουμε αυτή την οντότητα πίσω από όπου ήρθε. Έπρεπε να βγάζουμε τον καθρέφτη όλη μέρα στον  ήλιο και άλλα πολλά. Πιστεύω ότι το καταφέραμε.

Ο λόγος που σας στέλνω κι εγώ τη δική μου ιστορία είναι επειδή διάβασα την ιστορία της Κωνσταντίνας στο blog σας (καθρέφτης - πύλη) και θέλω να τονίσω πόσο πρέπει να προσέχεται σε τέτοιες καταστάσεις.


Ourhorrorstories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας για την ιστορία του που μοιράστηκε μαζί μας.


Διαβάστε επίσης:



2 σχόλια:

Ανώνυμος

φίλε μου πολύ τρομακτικό!!!!!

Ανώνυμος

ΑΣΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΧΑΘΕΙΣ ΧΕΣΤΗΚΑ ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑ ΠΑΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΚΑΘΡΕΦΤΗ

Δημοσίευση σχολίου