SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
8

Τρομακτικό ξύπνημα




Εγώ θέλω να σας πω για ένα όνειρο που βλέπω συχνά τελευταία. Τόσο ζωντανό και τόσο τρομακτικό! Ξυπνάω με ταχυπαλμία και πολλές φορές φωνάζοντας.

Βλέπω λοιπόν στον ύπνο μου, ότι κοιμάμαι και ξαφνικά αντιλαμβάνομαι δίπλα μου να κάθεται μια σκιά με ανθρώπινη μορφή. Τη πρώτη φορά που την είδα ήταν δίπλα μου και μόλις την αντιλήφθηκα σηκώθηκε, κατευθύνθηκε προς το παράθυρο και εξαφανίστηκε ενώ εγώ άνοιγα τα μάτια μου καταφοβισμένος βγάζοντας μια κραυγή τρόμου.

Μόλις κατάλαβα ότι ήταν όνειρο, ξαναξάπλωσα, γύρισα πλευρό και έκλεισα τα μάτια μου, όταν αισθάνθηκα τη σκιά να κάθεται πάλι δίπλα μου! Ένιωσα το στρώμα να βουλιάζει!!! Σηκώθηκα πάλι και κοίταξα σε όλο το δωμάτιο. Δεν υπήρχε κανείς...

Το περίεργο είναι ότι στα όνειρα αυτά βλέπω το δωμάτιο που είμαι με κάθε λεπτομέρεια. Ακόμη και το τρόπο που είναι τοποθετημένο το σώμα μου καθώς κοιμάμαι. 

Την δεύτερη φορά που είδα αυτό το όνειρο κοιμόμουν στο καναπέ στο σαλόνι. Είδα λοιπόν ότι κοιμόμουν στο καναπέ και η σκιά ήρθε πάλι, με πλησίασε και κάθισε δίπλα μου! Ξύπνησα πάλι βγάζοντας κραυγές τρόμου!

Η αλήθεια είναι ότι δεν αισθάνομαι απειλή μέσα στο όνειρο όταν με πλησιάζει η σκιά. Μου βγάζει κάτι ήρεμο, ήσυχο. Όμως τρομάζω πολύ που δεν ξέρω τι είναι.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον αναγνώστη της σελίδα μας, Σταύρο, για την ιστορία που μοιράστηκε μαζί μας. 
 
Διαβάστε επίσης:




Έχεις κάποια απορία ή ερώτηση για την ιστορία; Άφησε το σχόλιό σου και θα επικοινωνήσουμε με τον Σταύρο για να μας δώσει την απάντησή του.


8 σχόλια:

Ανώνυμος

μήπως ξέρεις ότι μπορεί να ήταν άγγελος που ήθελε να σε προφηλάξει από κάτι κακό;

Ανώνυμος

Η αλήθεια είναι ότι δε ξέρω. Η σκιά αυτή δεν ήταν τρομακτική ούτε με εμπόδιζε να κινηθώ ή να μιλήσω όπως λένε κάποιοι για τη Μώρα. Πιθανόν να ήταν και άγγελος, αλλά δε μπορούσα να διακρίνω στη γκρι αυτή σκιά - φιγούρα φτερά ή κάτι που να μου θυμίζει άγγελο

Unknown

Ξερεις οτι δεν ειναι καλο να βλεπεις τον εαυτο σου να κοιμαται ετσι?..

Ανώνυμος

Όταν στα όνειρα βλέπουμε ότι κοιμόμαστε, ή ότι πάμε να ξαπλώσουμε, αποκαλύπτεται η αποτυχία μας να συγκεντρωθούμε σε ότι κάνουμε, ότι παραμελούμε πολλά πράγματα στην πραγματικότητα.

Αν ονειρευόμαστε ότι κοιμόμαστε δείχνει ηρεμία πνεύματος. Εναλλακτικά, σημαίνει ότι αγνοούμε τις συνθήκες και τις καταστάσεις γύρω μας. Αν κοιμόμαστε με έναν άγνωστο, τότε σημαίνει ότι αποφεύγουμε κάποιο ζήτημα ή μια κατάσταση που συμβολίζεται από αυτόν τον ξένο. Ίσως αρνούμαστε να αναγνωρίσουμε μια αρνητική ή κρυφή πλευρά του εαυτού μας. Ο ύπνος μπορεί να είναι συνώνυμο του θανάτου και με αυτήν την ερμηνεία σημαίνει ανανέωση και νέα ξεκινήματα.

Δύση -ανατολή

Ειναι πολυ περιεργο

Δύση -ανατολή

Περιεργο

Ανώνυμος

Πολύ περίεργο

Ανώνυμος

Ήσουν στο σπίτι σου εκείνα τα βράδια ;

Δημοσίευση σχολίου