SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

To κορίτσι στην άκρη του δρόμου




Πέρυσι πήγαινα με την κόρη μου από την Έδεσσα που μένουμε, στην μητέρα μου στην Φλώρινα. Ξεκινήσαμε όσο πιο νωρίς γινόταν γιατί δε ήθελα να οδηγώ βράδυ. Με κουράζει στα μάτια.

Όταν περάσαμε την Άρνισσα, στη Βεγορίτιδα λίμνη, εκεί που ο δρόμος βρίσκεται στο κοντινότερο σημείο με αυτή, έγινε κάτι παράξενο.

Η κόρη μου μου είπε ότι στην άκρη του δρόμου είδε ένα κοριτσάκι να κάθεται μόνο του, με λερωμένα ρούχα. Μου είπε ότι έδειχνε να κρυώνει. 

Δεν την πίστεψα και συνέχισα την οδήγηση αλλά η κόρη μου επέμενε ότι είχε δίκιο! Θα μπορούσα να κάνω αναστροφή της είπα και να της αποδείξω ότι είχε άδικο αλλά είχε αρχίσει ήδη να σκοτεινιάζει και είχαμε ακόμη αρκετό δρόμο μπροστά μας.

Η κόρη μου επέμενε και τελικά έκανα την αναστροφή. Όταν φτάσαμε στο σημείο που είχε δει το κορίτσι δεν βρήκαμε κανέναν εκεί. 

Ξαναέκανα αναστροφή και συνέχισα  τον δρόμο για την Φλώρινα καμαρώνοντας που είχα εγώ δίκιο όταν ξαφνικά στο δρόμο πετάχτηκε ένα κοριτσάκι και πέρασε από την άλλη μεριά!

"Το κορίτσι που είδα" φώναξε η κόρη μου και σταμάτησα απότομα το αυτοκίνητο. Δεν ήταν δυνατόν να είχε φτάσει εδώ με τα πόδια πιο μπροστά από εμάς σκέφτηκα και κατέβηκα από το αμάξι. 

Πλησίασα προς το μέρος που το είδα να πηγαίνει. Είχε αρχίσει να βραδιάζει για τα καλά. Ξαφνικά το είδα να κάθεται δίπλα σε ένα εκκλησάκι. Είχε τα χέρια του πάνω στα γόνατα και ακουμπούσε το κεφάλι του πάνω σε αυτά. 

Του φώναξα αν είναι καλά αλλά δεν πήρα καμία απάντηση. Πλησίασα κι άλλο. Μπορούσα να διακρίνω τα σκισμένα, λερωμένα ρούχα της και τα μακριά της μαλλιά που έκρυβαν το πρόσωπό της έτσι που το είχε σκυμμένο και ακουμπισμένο πάνω στα γόνατά της.

Πλησίασα κι άλλο και την ακούμπησα. Σήκωσε τότε το πρόσωπό της για να δω ότι δεν είχε πρόσωπο!!! Ούτε μάτια, ούτε μύτη, ούτε στόμα τίποτα!!! Φώναξα από τρόμο και έτρεξα κατευθείαν στο αυτοκίνητο τραβώντας και την κόρη μου μέσα που είχε βγει να δει τι συμβαίνει...

Αργότερα έμαθα ότι σε εκείνο το σημείο είχε γίνει ένα τροχαίο δυστύχημα και είχε χάσει τη ζωή του ένα κοριτσάκι. Ίσως ήταν αυτό το κορίτσι που είδαμε. Δε ξέρω.

Our Horror Storries: Ευχαριστούμε την φίλη μας Κατερίνα για την ιστορία που μας έστειλε


Διαβάστε Επίσης:








Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com γα να την δημοσιεύσουμε

3 σχόλια:

Ανώνυμος

να σου πω κατι αμα ειναι να λεμε ψεματα τα τα λεμε πιο πιστηκα

Ανώνυμος

Έχω δει παρόμοια ιστορία σε ξένο ντοκυμαντέρ που ασχολείται με το παραφυσικο! Κάπου στην Αμερική έχει γίνει κάτι παρόμοιο!

Unknown
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Δημοσίευση σχολίου