SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
13

Η κουρτίνα του μπάνιου


Η ιστορία μου είναι πολύ μικρή, αλλά πιστέψτε με πολύ τρομακτική. Τόσο που φοβάμαι πια να μπω το βράδυ στη τουαλέτα...

Ξύπνησα ένα βράδυ για να πάω στην τουαλέτα για την ανάγκη μου. Άναψα το φως και μπήκα μέσα. Η κουρτίνα του μπάνιου ήταν κλειστή. Πως μου ήρθε να την ανοίξω δεν ξέρω. Άπλωσα το χέρι μου και πήγα να την τραβήξω. 

Τότε ένα χέρι πετάχτηκε πίσω από την κουρτίνα του μπάνιου και μου άρπαξε το χέρι!!!!

Χέστηκα πάνω μου! Έβαλα τις φωνές και τράβηξα το χέρι μου μακριά από την κουρτίνα! 

Το χέρι εξαφανίστηκε. Πλησίασα πάλι και κοίταξα στην μπανιέρα. Δεν υπήρχε κανείς πίσω από την κουρτίνα.

13 σχόλια:

Ανώνυμος

φιλε πολυ βλακεια

Ανώνυμος

Εμένα με άρεσε πολύ ρε! Πολύ τρομακτικό σε λέω φίλε!

Ανώνυμος

συγνωμη απο χωριο εισαι;γιατι το σε λεω δεν υπαρχει σαν λεξη η εκτος αν εισαι απο χωριο

Ανώνυμος

Από τη Θεσσαλονίκη είμαι ρε φίλε. Τόσα έχεις διαβάσει σε σχόλια το σε σε πείραξε; Αθηναίος είσαι και με το παίζεις έξυπνος ;

Ανώνυμος

Αντε παλι αυτο το με α ναι και ειμαι απο την Κορινθο και ειμαι και κοριτσι και δεν το παιζω εξυπνη αλλα ειμαι!

Ανέστης

Πλάκα κάνεις!!! Έγινε πραγματικά αυτό; Μήπως το είδες στο ύπνο σου; Μήπως το φαντάστικες;

Our Horror Stories

Παρακαλούμε, αν σας είναι εύκολο, στην επιλογή που υπάρχει κάτω από το σχόλιο "ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ ΩΣ:" να επιλέγετε το "Όνομα/Διεύθυνση URL" και να αναγράφετε μόνο το όνομά σας στην επιλογή "όνομα" για την καλύτερη επικοινωνία μέσω σχολίων. Σας ευχαριστούμε!

Άκης

Τέτοια να λέτε να φοβάμαι να πάω το βράδυ στο μπάνιο!

Τζούλια

ελα ρε εισαι και αντρας να φοβασε να πας στο μπανιο.

Άκης

Φοβάμαι πολύ από κάτι ιστορίες σαν κι αυτές!

τζουλια

ελα ρε και εγω ειμαι 11 και μα σου πω τι εχω ζησει....

Άκης

Τι έχεις ζήσει τόσο μικρή;

ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ελατε ρε παιδια σιγα την τρομακτικη

Δημοσίευση σχολίου