SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
9

Η παιδική χαρά



Γεια σάς.

Σκέφτηκα να μοιραστώ και εγώ μια από τις ανεξήγητες και περίεργες εμπειρίες μου. Μεγάλωσα σε ένα χωριό της Βόρειας Ελλάδας και εκεί οι μύθοι "τριγυρίζουν" σε πολλά λημέρια.  

Στο χωριό μου υπάρχει μία παρατημένη παιδική χαρά μέσα σε δάσος. Ο μύθος λέει πως τις νύχτες κάνουν την εμφάνιση τους νεράιδες και πνεύματα. Εγώ βέβαια δεν ήμουν ποτέ απόλυτη στο αν εμφανίζονται η όχι, μέχρι που το ανακάλυψα τυχαία.  

Ήμουν για ποτό με κάτι φίλους και σε κάποια φάση τσακώθηκα μαζί τους. Είπα πως θέλω να αράξω κάπου μόνη και έτσι έφυγα. Πήγα σε ένα πάρκο και άραξα σε ένα παγκάκι κάνοντας τσιγάρο.  Κάποια στιγμή είδα ότι έχω κλήση από τα παιδιά. Δεν το σήκωσα.  Οι κλήσεις συνεχίζονταν και εγώ τις αγνοούσα όταν ξαφνικά ο ήχος με τον οποίο χτυπούσε το κινητό μου είχε αλλάξει.  Αντί για Nirvana, ακούγονταν ψαλμωδίες από μια αντρική βαριά φωνή (όπως κάποιες ταινίες τρόμου που κάνουν τελετές).

Πάγωσε το αίμα μου και σηκώθηκα να φύγω ενώ ταυτόχρονα απάντησα στη κλήση.  Ήταν ένας απ τους φίλους μου, του είπα πού βρισκόμουν και ήρθαν να με πάρουν. Όταν ήρθαν τους εξήγησα τι έγινε και το λόγο που απάντησα στο τηλεφώνημα και εκεί είναι το περίεργο. 

Μου είπαν πως έψαξαν να με βρουν και στη παιδική χαρά στο δάσος.  Κατέβηκαν απ’ το αμάξι, δεν προχώρησαν πολύ γιατί είχε σκοτάδι, απλά άρχισαν να φωνάζουν το όνομα μου, αν είμαι εκεί κτλ. Ξαφνικά άκουσαν τη φωνή μου μέσα απ τα σκοτάδια να τους λέει "εδώ είμαι ελάτε" "φοβάμαι μόνη παιδιά".

Ξεκίνησαν να πηγαίνουν προς τα εκεί μέχρι που ο ένας με ξαναπήρε τηλέφωνο γιατί του φάνηκε παράξενο ενώ δεν απαντώ στο τηλέφωνο να τους φωνάζω "ελάτε" χωρίς να εμφανίζομαι προς αυτούς.

Ακριβώς εκείνη τη στιγμή εγώ το σήκωσα λόγο των ψαλμών που με τρόμαξαν.

Τελικά καταλήξαμε πως αν δεν ήταν οι ψαλμοί εγώ δεν θα το σήκωνα και αυτοί τότε θα προχωρούσαν στη φωνή που τους καλούσε.  Δεν μπορέσαμε να βρούμε λογική εξήγηση για ότι έγινε.



Our Horror Stories: Ευχαριστούμε πολύ την φίλη μας Όλγα για την ιστορία που μας έστειλε!

9 σχόλια:

Ανώνυμος

παιδια δεν υπαρχει αυτο νομιζω πως ειναι η πιο τρομακτικη ιστορια που εχω διαβασει

Ανώνυμος

Ήταν μια απ'τις πιο σοκαριστικες εμπειρίες μου παντως..

Ανώνυμος

Ε ναι καλε φυσιολογικο ειναι (ειμαι αυτη που σου εγραψε το πρωτο σχολιο)

Ανώνυμος

αν και δεν το κατάλαβα καλά η ιστορία ήταν πολύ μυστήρια και τρομακτική

Ανέστης

Ξέρω ιστορίες που έχουν γίνει με τηλέφωνα πραγματικά ανεξήγητες! Πολύ τρομακτική η ιστορία σου Όλγα!

Ανώνυμος

Όντως είναι κάποιες φάσεις πολύ περίεργες χωρίς λογική εξήγηση.

Our Horror Stories

Παρακαλούμε, αν σας είναι εύκολο, στην επιλογή που υπάρχει κάτω από το σχόλιο "ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ ΩΣ:" να επιλέγετε το "Όνομα/Διεύθυνση URL" και να αναγράφετε μόνο το όνομά σας στην επιλογή "όνομα" για την καλύτερη επικοινωνία μέσω σχολίων. Σας ευχαριστούμε!

ειρηνη

Ειναι περιεργη......βρε συ ολγακι πολυ μυστηριο......

Unknown

πραγματικα μου φαινονται τοσο απιστευτα ολα αυτα αλλα ποια ειμαι για να αμφισβητισω τον αλλον βεβαια για να τα λεω οτι το εζησε προφανως και ισχυει απλα δεν ξερω δυσκολευομαι πολυ ισως γιατι δεν εχω ζησει ποτε κατι παρομοιο θα σου ελεγα να αποφευγεις αυτα τα μερη και να εχεις μια εικονιτσα μαζι σου παντα

Δημοσίευση σχολίου