SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
4

Το τηλεφώνημα

 
Γεια σας. Είμαι από την Θεσσαλονίκη αλλά μένω χρόνια στην Αθήνα. Η περισσότερη παρέα μου και φυσικά η κολλητή μου είναι στη Θεσσαλονίκη και τα λέμε περισσότερο από το τηλέφωνο παρά από κοντά.

Το τελευταίο διάστημα, λόγω των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων, είχα ψιλοχαθεί από τη παρέα μου στη Θεσσαλονίκη. Σπάνια είχα χρόνο για να τους τηλεφωνήσω, δε προλάβαινα να τα πω με όλους, δυστυχώς ακόμη και με τη κολλητή μου.

Έβλεπα πολλές φορές αναπάντητες από τους φίλους μου, πολλές και από την κολλητή, αλλά στο τέλος της ημέρας ξεχνούσα να τους καλέσω. 

Την περασμένη εβδομάδα, ενώ οδηγούσα, μου τηλεφώνησε η κολλητή μου. Δεν της απάντησα. Αμέσως με ξανακάλεσε. Είχε πολύ κίνηση και το άφησα και πάλι να χτυπάει. Μόλις έκλεισε, με κάλεσε και πάλι αμέσως. Δε το συνήθιζε αυτό. Ήξερε ότι είχα πελαγώσει από τις δουλειές και καλούσε μόνο μια φορά. Ήξερε πως θα την καλούσα εγώ μετά όταν είχα χρόνο. Αυτή τη φορά όμως επέμενε. Λες να έγινε κάτι σοβαρό; αναρωτήθηκα.

Δεν πρόλαβα να της απαντήσω και έτσι την κάλεσα σχεδόν αμέσως εγώ. 

"Γεωργία, που είσαι, Γεωργία;" άκουσα την κολλητή μου να μου λέει.

"Έλα Γιάννα , τι συμβαίνει όλα καλά;" απάντησα.

"Γεωργία γιατί χάθηκες, θέλω τόσα να σου πω" μου είπε η κολλητή.

"Γιάννα τι έγινε;" ρώτησα όλο περιέργεια.

"Τόσα πολλά ρε Γεωργία, γιατί χάθηκες;" μου είπε και πάλι.

"Δε σε καταλαβαίνω ρε Γιάννα, θα μου πεις τι συμβαίνει;" ρώτησα απορημένη αλλά και λίγο εκνευρισμένη με την όλη στάση της.

Τα επόμενα λόγια της δεν τα κατάλαβα. Το σήμα ήταν χάλια και την άκουγα διακεκομμένα. Της είπα ότι δεν μπορούσα να την ακούσω και πως θα της τηλεφωνούσα όταν θα έφτανα στο γραφείο γιατί εκείνη τη στιγμή οδηγούσα.       

Όταν έφτασα στο γραφείο της τηλεφώνησα. Το είχε κλειστό. Προσπάθησα ξανά και ξανά εκείνη τη μέρα αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Το τηλέφωνό της ήταν κλειστό.

Το βράδυ, όταν επέστρεψα στο σπίτι, της τηλεφώνησα και πάλι. Το τηλέφωνό της όμως ήταν συνεχώς κλειστό. Αποφάσισα να καλέσω στο σταθερό. Αν δεν ήταν αυτή στο σπίτι θα απαντούσε η μητέρα της καθώς έμενε μαζί με τους γονείς της.

Το σήκωσε πράγματι η μητέρα της. Της είπα ποια ήμουν και ζήτησα την Γιάννα. 

Άρχισε να κλαίει. Μου εξήγησε με λυγμούς ότι το προηγούμενο βράδυ η Γιάννα σκοτώθηκε σε τροχαίο ατύχημα. Ο θάνατός της ήταν ακαριαίος. Ήταν δύο μηνών έγκυος και είχε ξεκινήσει την διαδικασία για το γάμο της. Περίμενε να μου τα πει όλα αυτά όλο χαρά όταν θα έβρισκα το χρόνο να της τηλεφωνήσω....

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την φίλη μας Γεωργία για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.