SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Ο Βραχνάς


Τον τελευταίο καιρό αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα. Όταν πάω να κοιμηθώ, μόλις ξαπλώσω και κλείσω τα μάτια μου, ακούω μέσα στο αυτί μου μια φωνή να μου μιλάει σε διάφορες γλώσσες που δεν μπορώ να καταλάβω!

Το πρώτο βράδυ νόμιζα ότι ακουγόταν από έξω! Μόλις άνοιγα όμως τα μάτια μου ο ήχος εξαφανίζονταν! Με το που τα έκλεινα η φωνή επανερχόταν! Φοβήθηκα... Δεν μπόρεσα να κοιμηθώ!

Τα επόμενα βράδια είχα το ίδιο... Δε ξέρω τι μου λέει... Δεν καταλαβαίνω... 

Την προηγούμενη εβδομάδα πήγα και επισκέφτηκα μια πνευματίστρια, ένα μέντιουμ δηλαδή. Μου είχαν πει ότι είναι καλή και όχι απατεώνισσα...

Μόλις της είπα την ιστορία μου σηκώθηκε και κάτι ψέλλισε αλλά δεν άκουσα καθαρά. Την ρώτησα τι μου συμβαίνει και μου είπε ότι είναι ο Βραχνάς! Ένας δαίμονας που παρενοχλεί τους ανθρώπους!

Το μέντιουμ μου έδωσε στην συνέχεια ένα φυλαχτό που έκανε εκείνη τη στιγμή και μου είπε να το βάλω κάτω από το μαξιλάρι μου. Όταν πήγα να την πληρώσω δεν δέχτηκε τα χρήματα και με οδήγησε κάπως βιαστικά έξω από το σπίτι της.

Έχω βάλει το φυλαχτό κάτω από το μαξιλάρι μου και μπορώ να πω ότι ακούω λιγότερο τη φωνή... Ή μήπως είναι η ιδέα μου;

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Πέτρο για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

3 σχόλια:

Ανώνυμος

Το συγκεκριμενο ονομα το εχω ξανακουσει πολλες φορες απο γνωστους μου που τους εχει ενοχλησει αλλα δεν τους εχει μιλησει ποτε..Ασε το μεντιουμ κανε κ καμια προσευχη το βραδυ πριν ξαπλωσεις καποια δυνατη ομως συμβουλευσου κ καποιον πνευματικο θα σε βοηθησει σιγουρα..

ΕΠΙΤΟΠΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΠΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΣΕ τα μεντιουμ ...και κανε κανα σταυρο..τα μεντιουμ τα βασανιζει ο στανας γτ αυτοι τον επικαλουνται

GreekBlogger2016

Σκέφτηκες απλά να αγοράσεις καμιά εικόνα η να πεις καμιά προσευχή πριν πας σε μέντιουμ?

Δημοσίευση σχολίου