SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Δεν ήμουν εγώ


Το περασμένο καλοκαίρι πήγα διακοπές στην Μήλο με την κοπέλα μου. Νοικιάσαμε ένα πολύ ωραίο δωμάτιο σε ένα αρκετά ακριβό για το νησί ξενοδοχείο. 

Όταν φτάσαμε στο ξενοδοχείο, πήγαμε στη ρεσεψιόν και πήραμε το κλειδί. Η κοπέλα μου με περίμενε στη ρεσεψιόν μέχρι να πάω να φέρω εγώ τις αποσκευές μας.


Όταν γύρισα πίσω στη ρεσεψιόν με τις βαλίτσες μας, η κοπέλα μου δεν ήταν εκεί. Θα ανέβηκε στο δωμάτιο σκέφτηκα και ξεκίνησα βιαστικά κι εγώ προς το δωμάτιο, καθώς είχα εγώ το κλειδί. Την είχε πειράξει το ταξίδι με το καράβι και δεν ήθελα να περιμένει από έξω από το δωμάτιο.

Όταν έφτασα στο δωμάτιο, η πόρτα ήταν ανοιχτή. Θα ζήτησε από τη ρεσεψιόν να της ανοίξουν σκέφτηκα. Μπήκα μέσα. Βρήκα την κοπέλα μου ξαπλωμένη στο κρεβάτι. Το χρώμα του δέρματός της ήταν κάτασπρο.

"Ζαλίστηκες πολύ από το ταξίδι τελικά" της είπα. "Ξάπλωσε λίγο να συνέλθεις".

Δε μου απάντησε τίποτα. Με κοιτούσε μόνο ανέκφραστα. Ακούμπησα τις βαλίτσες μας δίπλα στο κρεβάτι και της έσκασα ένα φιλί στο μέτωπο.

Ήταν παγωμένη! 

"Μήπως να πάμε σε ένα γιατρό;" την ρώτησα.

Δεν απάντησε. Σηκώθηκε απότομα από το κρεβάτι και πήγε στο μπάνιο.

Εγώ κινήθηκα προς την εξώπορτα του δωματίου που την είχα αφήσει ανοιχτή μπαίνοντας γιατί κρατούσα στα χέρια μου τις βαλίτσες.

Μόλις πήγα να κλείσω την πόρτα είδα στον διάδρομο την κοπέλα μου να έρχεται στο δωμάτιο!!!!

"Μα που είσαι; Είχα πάει στην τουαλέτα που έχει στη ρεσεψιόν μέχρι να φέρεις τις βαλίτσες μέσα και μετά σε έχασα. Γιατί ανέβηκες μόνος σου πάνω;" μου είπε.

Πάγωσα... Χωρίς να της πω τίποτα έτρεξα μέσα στη τουαλέτα του δωματίου. Δεν βρήκα κανένα.

Της εξήγησα τι έγινε, χωρίς όμως να της πω ότι η κοπέλα που είδα ήταν ολόιδια με αυτήν. Η κοπέλα μου διαμαρτυρήθηκε στη διεύθυνση του ξενοδοχείου πως υπήρχε κάποιος άλλος μέσα στο δωμάτιο! Το προσωπικό του ξενοδοχείου δεν μπορούσε να πιστέψει πως έγινε κάτι τέτοιο. Μας έκαναν αναβάθμιση σε all inclusive και μας άλλαξαν όλες τις πετσέτες και τα σεντόνια.

Την άλλη μέρα το πρωί ξύπνησα πρώτος. Πήγα στην τουαλέτα. Κάτω στο πάτωμα υπήρχαν σημάδια πατημασιών από βρεγμένα πόδια...Δεν είπα στην κοπέλα μου τίποτα...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Δημήτρη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:


Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

3 σχόλια:

Unknown

Καλη!η καλύτερη που διάβασα ως τωρα!

Unknown

Το εχω διαβασει αυτό είναι πολύ τρομακτικο

Unknown

Η κοπέλα για τι κουνιέται. Στην φωτογραφία

Δημοσίευση σχολίου