SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Παράξενη δραστηριότητα στο σπίτι μου


Γεια σας. 

Θέλω να σας πω κι εγώ την ιστορία μου.  Μετακόμισα πριν 3 μήνες στα Πατήσια, σε ένα αρκετά παλιό σπίτι, αλλά με φθηνό ενοίκιο. Όλα πήγαιναν μια χαρά αλλά την τελευταία εβδομάδα άρχισαν να συμβαίνουν παράξενα πράγματα.

Ήμουν στο σαλόνι. Βράδυ. Έβλεπα τηλεόραση όταν δίψασα και σηκώθηκα να πάω στην κουζίνα για να πιω νερό. Με το που σηκώθηκα ένιωσα λίγο ζαλισμένος, ένιωσα μια μικρή πίεση στο κεφάλι μου.

Με το που έφτασα στην κουζίνα είδα κάτι που δεν έπρεπε να δω... Το θερμοσίφωνο ήταν πεταμένο στο πάτωμα (ενώ κανονικά είναι τοποθετημένο στο πατάρι πάνω από το μπάνιο), υπήρχαν δοχεία με χρώματα σαν να επρόκειτο κάποιος να βάψει το δωμάτιο και καλώδια πεταμένα στο πάτωμα...

Κοντοστάθηκα... Αισθανόμουν σα να βρισκόμουν αλλού... Ένιωσα σε όλο μου το κορμί να σηκώνεται η τρίχα μου από το φόβο... Πήγα να μπω στη κουζίνα αλλά τελευταία στιγμή το μετάνιωσα... Κάτι μου έλεγε να απομακρυνθώ...

Πήγα στο μπάνιο. Κι εκεί ήταν όλα διαφορετικά! Άλλα πλακάκια, άλλος νιπτήρας, σπασμένος καθρέφτης!!! Φοβήθηκα και άρχισα να ζαλίζομαι ακόμη περισσότερο! Έκανα βήματα να βγω από το μπάνιο...

Με το που βγήκα το βλέμμα μου έπεσε στην κουζίνα...Στον τοίχο άρχισε να σχηματίζεται μια περίεργη σκιά! Μια σκιά από ένα πράγμα που δεν είχα ξαναδεί ποτέ! Σαν ένα τέρας με 4 μακριά χέρια σαν δαγκάνες...

Πήγα να απομακρυνθώ κατατρομαγμένος από την κουζίνα. Προσπαθούσα να φωνάξω βοήθεια αλλά από τον φόβο μου δεν έβγαινε η φωνή μου!

 Ζαλιζόμουν πάρα πολύ...Αυτό ήταν το τελευταίο πράγμα που θυμάμαι...

Ξύπνησα μετά από πολύ ώρα στο κρεβάτι μου. Δεν μπορούσα να εξηγήσω τι συνέβη...Ήταν όλα ένα όνειρο; Ένας εφιάλτης;

Την επόμενη μέρα πήγα με την κοπέλα μου για μπάνιο προς το Σούνιο. Δεν της είπα τίποτα για το όνειρο που είδα. Όταν έβγαλα τη μπλούζα και πήγα προς τη θάλασσα η κοπέλα μου με ρώτησε ποια μου έκανε τις γρατσουνιές στη πλάτη μου.

"Ποιες γρατσουνιές;" τη ρώτησα.

Η πλάτη μου ήταν γεμάτη πληγές. Ακόμη και τώρα δεν μπορώ να εξηγήσω πως έγιναν...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Λευτέρη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:

Παρουσία ή παραίσθηση;

Οι γείτονες της πολυκατοικίας

Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

1 σχόλια:

Ευη

και αντε τωρα να της εξηγησεις για τις γρατζουνιες :Ρ

Δημοσίευση σχολίου