SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Χωρίς Σκιά


Σας είχα στείλει παλιότερα δύο ιστορίες μου, περιγράφοντας το φόβο μου για την ίδια μου τη σκιά.  Για την σκιά που φαινόταν να παίρνει τον έλεγχο του ίδιου μου του εαυτού.

(Our Horror Stories: Διαβάστε τις πρώτες ιστορίες του φίλου μας Παναγιώτη κάνοντας κλικ εδώ και εδώ)

Τον τελευταίο καιρό είμαι πολύ άρρωστος. Κατάκοιτος στο κρεβάτι, με δυσκολία μπορώ να κινηθώ. Με δυσκολία σας στέλνω αυτό το μήνυμα. Ίσως είναι και το τελευταίο μου.  Οι γιατροί στο νοσοκομείο δεν μπορούν να καταλάβουν τι έχω. Μάλλον κάτι αυτοάνοσο λένε.

Εγώ ξέρω, αλλά δε με πιστεύει κανείς. Όλα ξεκίνησαν την προηγούμενη Δευτέρα. Γυρνούσα στο σπίτι από την δουλειά αργά το απόγευμα.  Καθώς περνούσα από μία καλά φωτιζόμενη περιοχή παρατήρησα ότι δεν είχα σκιά!

Τρόμαξα! Φοβήθηκα, μετά από όσα είχαν συμβεί, μήπως κινδυνεύει κάποιος φίλος μου.  Φοβήθηκα μήπως τους επιτεθεί ή ίδια μου η σκιά.

Ευτυχώς δεν είχα κάποιο περίεργο νέο από κανένα φίλο μου. Οι μέρες περνούσαν και εξακολουθούσα να μην έχω σκιά.  Μέρα με τη μέρα που περνούσε ένιωθα τον εαυτό μου πιο αδύναμο, εξασθενημένο. Το χρώμα του δέρματός μου γινόταν όλο και πιο άσπρο.

Την τέταρτη μέρα δεν είχα δύναμη να σηκωθώ από το κρεβάτι.  Με πήγαν στο νοσοκομείο όπου με έκαναν εισαγωγή για περαιτέρω εξετάσεις.

Μόνο εσείς ξέρετε την αλήθεια. Μόνο κάποιος από εσάς ίσως με πιστέψει. Αποφάσισα σήμερα να μιλήσω και στο φίλο μου τον Κώστα. Αισθάνομαι ότι δεν έχω πολλές ελπίδες... Κάποιος πρέπει να ξέρει.

Κάποιες στιγμές, μέσα στην αδυναμία μου και στη σκοτοδίνη, με την άκρη του ματιού μου νομίζω ότι βλέπω στην πόρτα του δωματίου εμένα, τον ίδιο μου τον εαυτό. Να με κοιτάζω σιωπηλός, ανέκφραστος.

Ελπίζω να γλιτώσω από όλα αυτά. Αν όχι ελπίζω να σας ενημερώσει ο φίλος μου ο Κώστας για το τι συμβαίνει. Κάποιος πρέπει να μάθει τι συμβαίνει, ποια είναι η αλήθεια ώστε να μην συμβεί σε κάποιον άλλο κάτι παρόμοιο.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Παναγιώτη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε Επίσης:

Είχε άγιο

Η ανάσταση



Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.



3 σχόλια:

Τάκης

Εντάξει ε, έχω πάθει σοκ...

Ανώνυμος

Εχεισ ενημερωσει γιαυτο που συμβαινει κανεναν αλλον?

Unknown

Δεν μπορώ να το πιστέψω πως γίνεται αυτό. Μακάρι να μην το πάθεις κάνεις αυτό.

Δημοσίευση σχολίου