SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
15

Η τελευταία στροφή


Όταν ήμουν σε μικρότερη ηλικία συνήθιζα με τη παρέα μου να κάνουμε κόντρες με τα αυτοκίνητα στην παραλιακή. Δε χρειάζεται να δώσω περισσότερες λεπτομέρειες για το μέρος. Πιστεύω ότι όλοι ξέρετε που γίνονται τέτοιου είδους αγώνες.

Το βράδυ που έγινε το περιστατικό που θα σας αφηγηθώ, η κοπέλα μου επέμενε να μην πάω. Μου έλεγε ότι είχε ένα πολύ κακό προαίσθημα και ότι έπρεπε να αναβάλω την κόντρα εκείνο το βράδυ. Όμως εγώ δεν ήθελα να το ακυρώσω. Φοβόμουν ότι θα με έλεγαν φλώρο. Έτσι και πήγα.

Ο αγώνας έγινε και δε τα πήγα τόσο καλά. Νευριασμένος αρκετά από το αποτέλεσμα, στην επιστροφή έτρεχα και πάλι σαν τρελός. Θυμάμαι ότι πλησίαζα με πάρα πολλά χιλιόμετρα την τελευταία μεγάλη στροφή της διαδρομής, όταν μπροστά μου είδα ξαφνικά ένα μαυροφορεμένο άντρα.

Φρέναρα απότομα, το abs του αυτοκινήτου "πήρε φωτιά" και μόλις που πρόλαβα να σταματήσω πριν τον χτυπήσω και τον σκοτώσω...

Έτρεμα από την τρομάρα μου και τα νεύρα μου χτύπησαν κόκκινο. Ήταν ένας μαυροφορεμένος άντρας με μια καπαρντίνα. Το πρόσωπό του το κρατούσε σκυμμένο και δε μπορούσα να το δω. Όχι ότι με ένοιαζε δηλαδή.

Άρχισα να τον βρίζω και να χτυπάω με το χέρι μου δυνατά το τιμόνι. Άνοιξα την πόρτα και βγήκα έξω συνεχίζοντας να τον βρίζω που πετάχτηκε ξαφνικά μέσα στο σκοτεινό δρόμο. Θα τον σκότωνα και θα με έβαζε φυλακή ο μαλάκας...

Τον πλησίασα βρίζοντας και φωνάζοντάς του τι στο διάολο έκανε μες στη μέση του δρόμου.

Τότε σήκωσε το κεφάλι του και διέκρινα το κάτασπρο, νεκρικό του πρόσωπο. Τα μάτια του ήταν κατάμαυρα και το δέρμα του ζαρωμένο. Κοκάλωσα από το φόβο. Και σα να μην έφτανε το τρομακτικό του παρουσιαστικό γύρισε και μου απάντησε με βαριά φωνή:

"Θα σε έπαιρνα μαζί μου σήμερα αλλά είσαι τυχερός που σε προστατεύει η Οδηγήτρια"

Τρέχοντας και τρέμοντας από το φόβο μπήκα μέσα στο αυτοκίνητο και απομακρύνθηκα γρήγορα. Πήγα αμέσως στο σπίτι και διηγήθηκα την ιστορία στην κοπέλα μου. 

Τότε αυτή με έπιασε από το χέρι και με οδήγησε στο αυτοκίνητο. Μπήκε μέσα, άνοιξε το ντουλαπάκι του συνοδηγού και μου έδειξε τι είχε αφήσει κρυφά από μένα πριν φύγω για τις κόντρες:

Την εικόνα της Παναγίας της Οδηγήτριας!

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον ανώνυμο φίλο μας για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:





Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.



15 σχόλια:

Ανώνυμος

αληθηνη ειναι αυτη ιστορια ο διαβολοσ ηταν τοτε να παει στο διαολο εγω θα τον κλουτσουσα εκει που ειναι ευεστητα στο διαολο να πει ο κολο διαβολοσ με συνχησε βραδιατικα αμα ποια

Ανώνυμος

αι στο διαολο

ειρηνη

συμφωνει κανεισ με εμενα ερωτηματικο το γραφω γιατι δε βρηκα το ερωτηματικο εγω ειμαι εκεινη πανω που λεει οτι εισαι μεγαλη κοτα στη βλαμενη οποισ διαβαση την ιστορια να μου πει αν συμφωνει με εμενα η με την βλαμενη πανω

Ανώνυμος

ειμαι η ειρηνη παλι χαζο ποσο χρωνον

Ανώνυμος

θα σου απαντησω μονο γιατι εψαχνα για καινουργιεσ ιστοριεσ πατησα και ειδα αυτο που ρωτησεσ ειμαι 23 εσυ

Ανώνυμος

και εγω ποιο μηνα γεννηθηκεσ

Ανώνυμος

τον ιανουαρο εσει

Ανώνυμος

και εγω αντε γεια

Ανώνυμος

το λεω γιατι εχω 4 παιδια ενα χρωνον διδιμα και τρια χρωνον

Ανώνυμος

και εγω εχω παιδια τελοσ παντων γεια

Ανώνυμος

γεια

Ανώνυμος

mas akoyei kaneis allos

Ανώνυμος

ΛΕΤΕ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ ΚΑΙ Η ΔΥΟ

Ιάσονας

Κι εμένα μου φαίνεται αληθινή η ιστορία! Έχω ακούσει κι άλλα θαύματα με την εικόνα της Παναγίας της Οδηγήτριας!

Unknown

1)Ενα πραγμα λειπει μονο απο την ιστορια (αυτο που θα εκανα εγω) το κλοτσιδι και το μπουνιδι του δαιμονα (οτι κι αν ηταν τελοσπαντον)
2) Αν ολο αυτο ειναι αληθεια τοτε εισαι κωλοφαρδος που εχεις μια τετεια κοπελα με προαισθηση να σε νιαζεται και να σ' αγαπαει
3) Ο καθενας με τον πονο του στα σχολια φιλε ... οι πρωτες δυο για την ιστορια σου το πηγανε μετα σε γνωριμια καταληξανε και οι υπολιποι δεν ξερω κι εγω σε τι ....ρε παιδια αν θελετε να γνωριστητε γιατι δεν μιλατε μεσω μηνηματων απο τo google και γεμιζεται τα σχολια στις ιστοριες των αλλων χωρις λογο ρε γαμωτο ;;! Που παω ο ανθρωπος σε οτιδιποτε να δω τα σχολια για να δω εντιπωσεις και παντα θα μου τυχει ενας ηλιθιος ή ενας τελειος ασχετος η ασχετη με το θεμα και θα αρχησει chat στο ετσι ....κανετε λες και γραφεται στα αρχιδια σας τον αλλο που προσπαθει να σας δειξει ενα θεμα για να σχολιασεται ελεος ....στα κοτσομπαλια ξερεται να σχολιαζεται κι να ειστε μες το θεμα σε αυτα ομως ..οοοοχι δεν μπορειτε ........ Αι στο διαλο ! (Δεν ισχει για ολους)

Δημοσίευση σχολίου