SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Ποιος ήταν στην κουζίνα;



Πριν λίγες μέρες καθόμουν στο σαλόνι και χάζευα στην τηλεόραση. Ο πατέρας μου με τον αδερφό μου είχαν βγει για περπάτημα.

Καθώς καθόμουν στο καναπέ άκουσα ένα θόρυβο από την κουζίνα. Ένα θόρυβο σα να ακουμπάς δύο πιάτα μεταξύ τους.

Χαμήλωσα τον ήχο της τηλεόρασης και κάθισα λίγο καλύτερα στον καναπέ περιμένοντας μήπως ακούσω ξανά τον ήχο.

Τότε άκουσα τη βρύση να ανοίγει και να τρέχει νερό. Και αμέσως μετά να κλείνει. 

Φοβήθηκα. Ήμουν μόνη στο σπίτι. Ποιος έπαιζε με τα πιάτα και τη βρύση στη κουζίνα.

Σηκώθηκα από το καναπέ και άρχισα να πηγαίνω σιγά, διστακτικά προς τη κουζίνα. Άναψα όλα τα φώτα στο σαλόνι, όλα τα φώτα στο διάδρομο και είχα φτάσει σχεδόν δίπλα στη πόρτα της κουζίνας, όταν άκουσα ένα θόρυβο σαν να τακτοποιείς πολλά μαχαιροπίρουνα,

Η καρδιά μου πήγε να σπάσει... Βρήκα όσο θάρρος μου είχε απομείνει, άναψα το φως της κουζίνας και μπήκα μέσα.

Έκπληκτη είδα τη μητέρα μου να τακτοποιεί τα αντικείμενα στη κουζίνα.

Η μητέρα μου πέθανε πριν ένα χρόνο...


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την φίλη μας Κάτια για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




1 σχόλια:

Ιάσονας

Από τις καλύτερες ιστορίες που διάβασα! Τι έγινε μετά; Αφότου είδες τη πεθαμένη μητέρα σου;

Δημοσίευση σχολίου