SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
4

Ποιοι μας φωνάζουν;



Hello again!

Με αφορμή δυο ιστορίες που διάβασα, αυτή με τίτλο ''φωνές'' και η άλλη στο νεκροταφείο με τα δυο παιδιά, τον Νίκο και τον Γιώργο, να σας πω και εγώ τι ξέρω γι αυτές τις φωνές....

Όπως σας είχα αναφέρει και σε μια άλλη ιστορία που σας έστειλα, τα καλοκαίρια που ήμουν μικρή περνούσα αρκετές ώρες με την αγαπημένη μου γιαγιά την Κούλα, κοτσονάτη γυναίκα, περήφανος άνθρωπος, εγωίστρια, ετοιμόλογη και ατρόμητη.  Μας χώριζε μια αυλή, οπότε μόλις ξυπνούσα τσουπ στη γιαγιά.  Με κερνούσε λιχουδιές, καθαρίζαμε χόρτα, λέγαμε ιστορίες...

Ένα πρωί καθαρίζαμε το σαλόνι της.  Μου έδωσε και εμένα ένα ξεσκονόπανο και καθάριζα αυτά που έφτανα, το σερβάν με τα καλά ποτήρια και τα ποτά.  Καθώς καθάριζα κουνιόμουν, χόρευα και τραγουδούσα ένα τραγούδι του Μπίγαλη τη μελισσούλα (ήταν number1 hit τότε! οι ''αντίκες'' σαν κ μένα θα την θυμούνται! αχ μελισσούλα μελισσάκι...κτλ)

Έρχεται τότε η γιαγιά μου που λέτε κ μου λέει σσσσουτ! Δεν θα τραγουδάς δυνατά! Δεν κάνει! Οι γυναίκες δεν τραγουδάνε δυνατά! Αν σ΄αρέσει κάποιο τραγούδι από μέσα σου θα το λες να έτσ θα κανς (χρησιμοποιώ την διάλεκτό της εδώ) μμμμμμμμ (δηλαδή να μουρμουράω τον σκοπό μέσα από το στόμα μου χωρίς να λέω τα λόγια, χαμηλόφωνα).

Και της λέω εγώ, «Γιατί ρε γιαγιά; Τι πειράζει; Για να μου απαντήσει: «γιατί όταν μια νέα κοπέλα παντρεύετε και είναι νοικοκυρά στο σπίτι της όταν κάνει δουλειές την παρακολουθούν οι νεράιδες! και για να δουν αν είναι σοβαρή και από τζάκι της κάνουν διάφορα....»

«Τι διάφορα ρε γιαγιά;» ξαναρωτάω εγώ.

«Την φωνάζουν με το όνομά της και αν κάνει το λάθος και απαντήσει αλίμονό της! Αν πάλι είναι μέρα και ακούσει να την φωνάζουν η νοικοκυρά πρέπει να απαντάει όμορφα ευγενικά, γιατί ποτέ δεν ξέρεις ποιος μπορεί να σε φωνάξει».

«Τι  λες ρε γιαγιά τώρα; Τι  πρέπει να κάνει δηλαδή;»

«Αν την φωνάξουν βράδυ δεν κουνιέται από τη θέση της να πάει να ψάξει ποιος είναι! Τα καλά κορίτσια δεν έχουν καμιά δουλειά να τριγυρνάν μέσα στα σκοτάδια να ψάχνουν! Μόνο οι τσοπάνισσες, οι αγράμματες πάνε και κοιτάνε! Άμα πάλι είναι μέρα και ακούσεις να σε φωνάζουν απαντάς ''Ορίστε''! και τότε οι νεράιδες καταλαβαίνουν ότι το κορίτσι είναι ''αρχόντισσα'' από τζάκι και δεν την πειράζουν. Αν πάλι πει απλώς ''ναι;'' τότε και αυτές της απαντάνε ''νέκρα και κασίδα γαϊδάρα!!'' και αυτή ''μουγγαίνεται'' (μένει μουγκή δηλαδή)! Κατάλαβες;»

«Ναι γιαγιά», της απάντησα εγώ....

 Τώρα πια  ξέρω αν μου συμβεί τι να κάνω.  Ευτυχώς δεν μου έχει συμβεί.... μπορεί απλά να είναι αστικός μύθος, αλλά και αυτοί όπως και τα ανέκδοτα ας πούμε έχουν κάποια βάση. Άλλος τις λέει νεράιδες, άλλος δαιμόνια (αν και στο χωριό μου για δαιμόνια τις έχουν τις νεράιδες, όμορφες μεν, αλλά πάνκακες), άλλος τις λέει καλικαντζάρους .....κτλ  

Έχετέ το στην άκρη του μυαλού σας, ποτέ δεν ξέρεις!

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε την φίλη μας Βάλια για την ιστορία που μας έστειλε.



4 σχόλια:

Unknown

Ναι πρόσεχε μην σε μουγκανουν οι Νεραιδες. Α ρε τι κάνει η έλλειψη σχολειου

Ιάσονας

Δε μπορώ να πιστέψω ότι υπάρχουν άνθρωποι που ακόμη πιστεύουν τέτοια πράγματα

Ιωάννα

Εδώ υπάρχουν άνθρωποι που ψηφίζουν ηλίθιους ,παίζουν στοίχημα και δεν κερδίζουν ποτέ και πλακώνονται στο ξύλο στα γήπεδα.Και σε πείραξε που οι παλιοί και κάποιοι νέοι πιστεύουν σε Νεραιδες?Αλήθεια τώρα?Οσο για τον Τάσο επάνω.Ναι φίλε η γιαγιά δεν πήγε σχολείο εκείνη την εποχή τα παιδιά δεν είχαν την ευκαιρία να πάνε σχολείο μεγάλωναν στα χωραφια και μάθαιναν πώς είναι η βιοπάλη.Δεν γινόταν κακομαθημένα και ρομποτάκια όπως τώρα αυτά που πάνε στο σχολείο.

Ανώνυμος

http://www.invisiblelycans.gr/ichitiko-arthro-neredes-anthropoentomoides-mikroskopika-plasmata/

Για τους επικριτες και πανεξυπνους που δεν πιστευουν σε τιποτα επειδη δεν τα βλεπουν...

Δημοσίευση σχολίου