SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
6

Ο Γέρο-Δαίμονας της Μύλου



Γεια σας, με λένε Γιώργο και πρώτα απ' όλα θα ήθελα να σας συγχαρώ για την ιστοσελίδα σας και έπειτα να σας διηγηθώ και την δική μου εμπειρία.

Πέρσι το καλοκαίρι είχα πάει για διακοπές στην Μύλο, ο παππούς έχει σπίτι εκεί οπότε σκέφτηκα, γιατί όχι; Οι πρώτες μέρες κυλούσαν ήρεμα όμως την τρίτη νύχτα (περίπου 00:00 - 01:00) άρχισα ν' ακούω θορύβους, σαν κάτι γυάλινο να έπεφτε και να έσπαγε στο σαλόνι. Στην αρχή δεν έδωσα σημασία "θα το κοιτάξω το πρωί σκέφτηκα". Ξημερώνει λοιπόν κι έτσι όπως τρώγαμε το πρωινό μας λέω στον παππού μου τι άκουσα. Γούρλωσε τα μάτια και με κοίταξε λουσμένος στον φόβο. Έπειτα μου είπε άμα ξανακούσω τίποτα τέτοιο να μην πάω να το ελέγξω αν δεν ξημερώσει πρώτα.

Την επόμενη νύχτα άκουγα πάλι τα ίδια, στο πρώτο σπάσιμο δεν έδωσα σημασία και προσπάθησα να πέσω ξανά για ύπνο. Συνέχισα να το ακούω και να μην του δίνω σημασία αλλά κάπου στο τέταρτο σπάσιμο δεν αντέχω και πάω να το ελέγξω. Έψαξα όλο το σπίτι αλλά δεν βρήκα τίποτα σπασμένο οπότε βγήκα έξω να κοιτάξω. 

Ούτε εκεί βρήκα τίποτα. Είδα όμως μια παράξενη σκιά να με "κοιτάει". Προχώρησα λίγα βήματα προς τα πίσω μόνο και μόνο για να καταλάβω πως με ακολουθούσε. Άρχισα να τρέχω μα μόλις πέρασα μια γωνία έπεσα πάνω σε κάποιον. Ήταν ο γείτονας μου, είχε ακούσει κι εκείνος κάτι να σπάει. Μου είπε πως άκουγε και θορύβους από το κάστρο που ήταν εκεί κοντά, οπότε αποφασίσαμε να πάμε να το κοιτάξουμε. (Το κάστρο είναι ανοιχτό 24 ώρες).

Μπήκαμε στο κάστρο και χωριστήκαμε να για ψάξουμε. Εγώ προχωρώντας λίγα βήματα μπήκα σε μια σκοτεινή αίθουσα και αντίκρισα έναν περίεργο ηλικιωμένο άντρα ντυμένο στα μαύρα. Τον χαιρέτησα μα εκείνος με ρώτησε γιατί τον ενοχλώ! Συνέχισε λέγοντας πως μένει στο κάστρο και πως τον ενοχλούσα, έπειτα μου ζήτησε να φύγω. 

Όταν είδε πως δεν έφευγα με κοίταξε κι έβγαλε ένα απόκοσμο ουρλιαχτό, ήταν σαν να βγήκε ο διάβολος από μέσα του! Από την τρομάρα μου πέταξα τον φακό και σηκώθηκα και έφυγα. 

Στην είσοδο του σπιτιού με περίμενε ο παππούς μου, νόμιζα ότι θα με έκραζε αλλά μου είπε "Εγώ σου είπα να μην πας να το ελέγξεις". Μου εξήγησε πως ήταν ο Γέρο-Δαίμονας, ο τελευταίος κάτοικος του κάστρου που πέθανε εκεί. Την επόμενη ημέρα έμαθα πως ο γείτονας μου είχε βρεθεί νεκρός μέσα στο κάστρο. Από τότε κάθε βράδυ βλέπω στο κάστρο την ίδια σκιά να με κοιτάει για να σιγουρευτεί πως δεν θα ξαναπάω να τον ενοχλήσω.

Our Horror Stories:  Ευχαριστούμε τον φίλο μας Γιώργο για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

6 σχόλια:

Ανώνυμος

po po o kaimenos o gytonas einai alhueia ayth h istoria

GreekBlogger2016

Ναι φίλε μου είναι αλήθεια (είμαι αυτός που την έστειλε).

Ανώνυμος

Ο γυτονασ ειχε παιδια

GreekBlogger2016

Απ' όσο ξέρω όχι

Unknown

Η καλύτερη ιστορία που έχω διαβάσει στο blog μέχρι στιγμής, συγχαρητήρια στον συγγραφέα.

GreekBlogger2016

Σ' ευχαριστώ πολύ φίλε μου (ο συγγραφέας είμαι).

Δημοσίευση σχολίου