SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Άγιος εναντίον δαίμονα


Καλησπέρα σας, θέλω να αναφέρω και την δική μου ιστορία.

Μου την είπε πρόσφατα η γιαγιά μου.

Η ιστορία εξελίχθηκε στο διπλανό χωριό της γιαγιάς μου. Πρωταγωνιστής ο παππούς μου, Χρήστος.

Πάνε πολλά χρόνια, τότε φύλαγαν τα πρόβατα και το βράδυ έξω στα χωράφια,στους στάβλους.

Έτσι λοιπόν ένα βράδυ,ο παππούς μου ο Χρήστος, φύλαγε τα πρόβατα. Περασμένα μεσάνυχτα να τονίσω!

Στα χωριά ακούγονται διάφορα για νεράιδες για τον ίδιο τον Σατανά κλπ.

Για να μην πολυλογώ φύλαγε ο παππούς μου τα πρόβατα...

Εμφανίστηκε ο έξω από εδώ και τον πείραξε, δηλαδή του πήρε την μιλιά. Δεν ξέρουμε τι έγινε,πως και τι,απλά δεν ξανά μίλησε από εκείνο το βράδυ.

Η μαμά του παππού μου τον πήγε την επόμενη μέρα σε ένα εκκλησάκι του Σωτήρος που είχανε στο χωριό. Όταν μπήκανε στο ιερό, ο παππούς μου ζήτησε έναν στυλό και ένα χαρτί και έγραψε: ''Εδώ δεν θα γίνω καλά! Να με πάτε σε ένα άλλο εκκλησάκι, που υπάρχει σε 2-3 χωριά παρακάτω, στον Άγιο Ιωάννη (κοινός και ως Άι-Γιάννης!)''.

Την επόμενη μέρα (τότε πήγαιναν με τα γαϊδούρια) ξεκινήσανε να πάνε στο εκκλησάκι..φτάσανε το βράδυ και καθίσανε μέσα στον χώρο της εκκλησίας.

Ο παππούς μου, η προγιαγιά μου και άλλες 2 γιαγιάδες. Μείνανε τρία βράδια εκεί, στο 3ο βράδυ έγινε πραγματική μάχη μέσα στον χώρο της εκκλησίας!!

Ο Άγιος πολεμούσε με τον Σατανά, οι γιαγιάδες δεν βλέπανε τίποτα, εκτός από τα καντήλια που κουνιόταν πέρα-δώθε!

Ο Παππούς μου τους έβλεπε και τους δύο και την μάχη που έδιναν για να σωθεί.

Σε κάποια φάση (να τονίσω και πάλι ο παππούς μου δεν μίλαγε μέχρι εκείνη την στιγμή), ήταν στο ιερό ο Άγιος με τον Σατανά και ακούγεται η φωνή του παππού μου να λέει: ''Να'τος, να'τος Άγιε μου Άι-Γιάννη, βγαίνει έξω από την πόρτα της εκκλησιάς!''

Θαύμα; ο παππούς μου δεν είχε κανένα πρόβλημα ποτέ από τότε, αλλά δεν ξέρω εάν τα πιστεύεται, αλλά όπως υπάρχει το κακό υπάρχει και το καλό!!

Η ιστορία εξελίχθηκε σε ένα χωριό πιο πάνω από την Αμαλιάδα, Ηλείας.

Σας ευχαριστώ που διαβάσατε την ιστορία μου,και είναι πέρα για πέρα αληθινή!

Με εκτίμηση,
Κατερίνα


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Κατερίνα για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:





Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 

για να την δημοσιεύσουμε.

3 σχόλια:

Unknown

Σε ποιο χωριό? ?και εγώ απο ένα χωριό εκεί είμαι κ έχω ακούσει κάτι παρόμοιο! !

Unknown

Σε ποιο χωριό? ?και εγώ απο ένα χωριό εκεί είμαι κ έχω ακούσει κάτι παρόμοιο! !

CaptainSofia

Ομγ Και εγώ μένω σε ένα χωριό κοντά στην Αμαλιάδα Ηλείας lol

Δημοσίευση σχολίου