SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Η φωνή του Διαβόλου



Γεια σας ξανά.

Θα ήθελα να σας πω ένα όνειρο που είδα και ήταν πολύ έντονο. Βρισκόμασταν εγώ και ένας συμμαθητής μου έξω από έναν μεγάλο στάβλο. Εκεί πέρα ο χώρος, ήταν λες και είχε ''ξεσπάσει'' παλιότερα  πόλεμος.

A Game of Thrones


Ανοίγω την πόρτα του στάβλου και βλέπουμε μπροστά μας πολλά πτώματα. Αν και πολύ τρομακτικό δεν δώσαμε σημασία. Καθίσαμε σε κάτι παλιές καρέκλες, ετοιμόρροπες φαινόντουσαν και λέγαμε διάφορες ιστορίες.

Ύστερα φύγαμε και πήγε ο κάθε ένας στο σπίτι του. Εγώ όταν γύρισα στο σπίτι, ένιωθα μια πολύ αρνητική ενέργεια (και πιστεύω πολύ στις ενέργειες). Κάποια στιγμή αναβόσβησε το φως.

Την άλλη μέρα, ξαναπήγα εγώ, ο συμμαθητής μου και αυτήν την φορά και μια φίλη μου (που στην πραγματικότητα, μου είναι άγνωστη) στον ίδιο στάβλο και ξαναμπήκαμε μέσα. 

Εκεί είδαμε μια πόρτα, που δεν είχαμε παρατηρήσει. Η Φίλη μου, λέγοντας πως όλα αυτά είναι βλακείες και πως δεν υπάρχουν φαντάσματα, άνοιξε την πόρτα και μπήκε μέσα. 

Μετά από λίγο ακούσαμε την κραυγή της και βγήκε έξω κατατρομαγμένη. 

Ύστερα ακούσαμε ΚΑΘΑΡΑ τη φωνή του Σατανά να μας λέει να φύγουμε και μας καταριόταν. Ήταν πολύ ανατριχιαστικό πραγματικά.

Ευχαριστώ που διαβάσατε την ιστορία μου. Ποτέ δεν θα ξεχάσω τη φωνή του διαβόλου. Μου χει μείνει.






Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Κατερίνα για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:

Μα δεν έφυγες;

Η γέννηση 




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 
για να την δημοσιεύσουμε.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου