SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Ο Απρόσωπος Άντρας με τα μαύρα Μέρος 2ο


Γεια σας και πάλι. Όπως σας προανέφερα στο πρώτο μέρος της ιστορίας μου, ο απρόσωπος άντρας με τα μαύρα που με επισκέφτηκε, νόμιζα πως ήταν παρελθόν και πως είχε τελειώσει ο εφιάλτης μου όμως..... Έκανα λάθος. 

Το επόμενο βράδυ ήμουν και πάλι μόνη  στο σπίτι. Ήμουν τόσο φοβισμένη που δεν υπήρχε περίπτωση να κοιμηθώ στο υπνοδωμάτιο μου. Γι αυτό και πήγα στο δωμάτιο της κόρης μου, η οποία έλειπε για σπουδές. 


Παρόλο που το σπίτι μου βρίσκεται σε κεντρικό δρόμο, υπήρχε μια ανεξήγητη ησυχία που άρχισε να με φοβίζει. Το δωμάτιο της κόρης μου βρίσκεται απέναντι από το δικό μου, το οποίο είχα ακόμα κλειδωμένο. Έκλεισα το φως του μικρού χολ και ξάπλωσα στο κρεβάτι. 

Παντού ησυχία, ένιωθα φόβο και προσπαθούσα να κάνω ευχάριστες σκέψεις για να μου φύγει. Ξαφνικά ακούω βήματα στο χολ, βήματα από μπότες. Περπατούσε κάποιος ατελείωτα λες και ήταν χιλιόμετρα μέχρι το δωμάτιο, ενώ το χολ ήταν, από το δικό μου δωμάτιο μέχρι της κόρης μου μόνο πέντε βήματα το πολύ. 

Και πάλι η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά. Φοβήθηκα πολύ και δεν υπήρχε διέξοδος. Και να μπορούσα να φύγω έπρεπε να περάσω από το χολ. Τα βήματα σταμάτησαν, είχα σκεπαστεί μέχρι το κεφάλι. Σιγά σιγά τράβηξα την κουβέρτα, τόσο όσο να βλέπω με την άκρη του ματιού μου και τότε.... 

Βλέπω μπροστά μου μια πανύψηλη αντρική φιγούρα με μαύρα. Το πρόσωπο του δεν φαινόταν και ήταν εκεί δίπλα μου. Δεν μπορείτε να φανταστείτε την τρομάρα που πήρα. Προσπάθησα και πάλι να πω μια προσευχή, όμως όπως και το προηγούμενο βράδυ δεν θυμόμουν τίποτα,υπήρχε μόνο ένα κενό.

Ούτε ανάσα δεν έπαιρνα, έκανα ότι κοιμόμουν μήπως και φύγει, αλλά αυτός ήταν εκεί και με κοιτούσε. Τότε είπα από μέσα μου θεέ μου, Παναγία μου και χριστέ μου, όλους τους αγίους σκέφτηκα και έκλεισα σφιχτά τα μάτια μου. Κάποια στιγμή τα άνοιξα και ευτυχώς είχε εξαφανιστεί. 

Μέσα στην νύχτα, γύρω στις δώδεκα και μισή, πήρα τον γιο μου τηλέφωνο, λέγοντάς του ότι δεν αντέχω την μοναξιά και ήρθε να με πάρει. Πήγα στο σπίτι του και έτσι μπόρεσα να κοιμηθώ ήσυχη. Ο γιος μου έχει δικό του σπίτι και ζει με την γυναίκα του. Δεν ανέφερα τίποτα για αυτό που έζησα τις προηγούμενες δύο νύχτες. 

Μου πρότειναν να μείνω σπίτι τους μέχρι να γυρίσει ο άντρας μου από ένα επαγγελματικό ταξίδι. Το  βράδυ αφού συζητήσαμε και γελάσαμε αρκετά, προτίμησα να κοιμηθώ στο σαλόνι για να χαζέψω τηλεόραση μέχρι να με πάρει ο ύπνος. 

Στο σαλόνι μέχρι το δωμάτιο των παιδιών υπήρχε και πάλι ένας διάδρομος που είχε πλακάκια. Το προτελευταίο πλακάκι πριν το υπνοδωμάτιο του γιου μου είχε ξεκολλήσει και όταν πατούσες επάνω έκανε αυτό το τακ τακ. Αφού λοιπόν πήγαμε όλοι για ύπνο άρχισα και πάλι να ακούω αυτά τα βήματα. Δεν μπορούσα να πιστέψω ότι με ακολούθησε μέχρι εδώ αυτό το πράγμα και κάθε λίγο ακουγόταν το πλακάκι τακ τακ τακ τακ.


Κοντά μου δεν ήρθε καθόλου, απλά ακουγόταν τα βήματα και το πλακάκι. Το πρωί με ρώτησε ο γιος μου αν υπνοβατώ γιατί άκουγε και αυτός και η νύφη μου τα βήματα που άκουγα και εγώ. 

Δεν είπα τίποτα για να μην τους  τρομάξω. Δεν έχω  μιλήσει σε κανέναν για αυτό  που μου συνέβη γι αυτό ευχαριστώ την σελίδα σας που μου έδωσε την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί σας την ιστορία μου. Είμαι η Φωτεινή.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Φωτεινή για την ιστορία που μας έστειλε.


Διαβάστε Επίσης:

Ο απρόσωπος άντρας με τα μαύρα

Δωρεάν Όλες οι Ταινίες και οι Σειρές


Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 
για να την δημοσιεύσουμε.

1 σχόλια:

Ιάσονας

Ντάξει, από τις πιο τρομακτικές ιστορίες που διάβασα εδώ μέσα... Πραγματικά ευτυχώς που τη διάβασα νωρίς... Νομίζω ότι δε θα μπορούσα να κοιμηθώ...

Δημοσίευση σχολίου