SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Ο Απρόσωπος Άντρας με τα μαύρα


Γεια σας. 

Την ιστορία που θα σας διηγηθώ δεν την έχω πει πουθενά. Φοβόμουν ότι αν την πω σε κάποιον, θα με ξαναεπισκευτεί ο απρόσωπος άντρας με τα μαύρα. 

Ένα βράδυ λοιπόν, ήμουν μόνη και κουρασμένη από την δουλειά. Έτσι ξάπλωσα για να κοιμηθώ. Ξαφνικά άρχισε το κρεβάτι μου να κουνιέται πολύ δυνατά και το πρώτο που σκέφτηκα είναι ότι έγινε σεισμός. 

Βγαίνω στο μπαλκόνι να δω αν ο κόσμος είναι έξω, αλλά υπήρχε ησυχία. Ξαναπήγα στο κρεβάτι μου, το οποίο είναι σιδερένιο και όταν έκλεισα τα μάτια μου ένιωσα κάποιον από πίσω μου να είναι ξαπλωμένος, σχεδόν με ακουμπούσε. 


Και τότε, άρχισε να χτυπάει το προσκέφαλο του κρεβατιού με ρυθμό τακ τακ τακτακ τακτακ, σαν να το χτυπούσε κάποιος που φορούσε δαχτυλίδι. Μου κόπηκε η ανάσα, δεν μπορούσα να κινηθώ...

 Προσπάθησα να πω μια προσευχή και όταν ξεκινούσα... Πάτερ ημών.... Μέχρι εκεί θυμόμουν, μετά  τίποτα. 

Άρχισε αυτό το πράμα που ήταν ξαπλωμένο μαζί μου, να γελάει, με ένα γέλιο τρομακτικό και το χειρότερο από όλα ήταν ότι ένιωθα να μπαίνει και να βγαίνει μέσα στο  σώμα μου.

 Όταν έβγαινε από μέσα μου ένιωθα να παίρνω βαθιά ανάσα, τόση όσο δεν υπάρχει, νόμιζα ότι θα σκάσω. Προσπάθησα να ξαναπώ προσευχή όμως πάλι τα ίδια, δεν θυμόμουν τίποτα. 

Τέτοιο χτυποκάρδι δεν  ένοιωσα ξανά στην ζωή μου και τώρα που σας διηγούμαι την ιστορία μου χτυπάει η καρδιά μου σαν τρελή. 

Το μόνο που τελικά κατάφερα να πω εκείνη την στιγμή ήταν θεέ μου βοήθησε με!! Το είπα από μέσα μου βέβαια αλλά με όλη μου την καρδιά.

 Ένιωσα απελευθέρωση, κοίταξα πίσω μου και δεν υπήρχε κανείς. Έτρεξα έξω από την κρεβατοκάμαρά μου, έκλεισα και κλείδωσα την πόρτα και περίμενα να ξημερώσει. 

Η ιστορία μου όμως δεν τελειώνει εδώ. Επειδή όμως είναι μεγάλη, σύντομα θα σας πω την συνέχεια. Σας Ευχαριστώ!!! 

Να συμπληρώσω ότι, στην ιστορία μου χαρακτηρίζω αυτό το φοβερό πράγμα που με επισκέφτηκε απρόσωπο άντρα με μαύρα. Στο δεύτερο μέρος της ιστορίας μου, θα καταλάβετε.

Σας ευχαριστώ για την συντροφιά που μου κρατάτε με τις υπέροχες ιστορίες σας!


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Φωτεινή για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 
για να την δημοσιεύσουμε.




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου