SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Το χερούλι της πόρτας


Θέλω να σας πω για κάτι πολύ περίεργο που έγινε στο σπίτι μου πριν λίγο καιρό. Να τονίσω ότι στο σπίτι αυτό μεγάλωσα και όλα αυτά τα χρόνια δεν είχε γίνει κάτι περίεργο.

Ήμουν που λέτε μόνος στο σπίτι. Οι γονείς μου είχαν πάει σε ένα φιλικό ζευγάρι και η αδερφή μου είχε βγει έξω με τη παρέα της.

Κατά τις 12 παρά εγώ έπεσα για ξάπλωσα. Πριν κοιμηθώ έπιασα το κινητό μου για να παίξω candy crash. Να τονίσω ότι είχα κλείσει την πόρτα του υπνοδωματίου μου.

Ξαφνικά, το χερούλι της πόρτας άρχισε να κουνιέται. Άρχισε να ανεβοκατεβαίνει. Σιγά σιγά στην αρχή. 


"Αναστασία;" φώναξα νομίζοντας ότι γύρισε η αδερφή μου από έξω. Δε πήρα καμία απάντηση. Το χερούλι συνέχισε να ανεβοκατεβαίνει σιγά σιγά. Η πόρτα παρέμενε κλειστή. 

Σηκώθηκα σιγά σιγά από το κρεβάτι και άρχισα να πλησιάζω την πόρτα. Το μόνο που ακούγονταν ήταν η μουσική από το candy crash και το πόμολο της πόρτας που ανεβοκατέβαινε.

"Αναστασία δεν είναι αστείο αυτό" είπα καθώς έφτασα στη πόρτα, αλλά και πάλι δεν πήρα καμία απάντηση.

Το χερούλι συνέχισε να ανεβοκατεβαίνει. Το έπιασα γρήγορα και άνοιξα απότομα τη πόρτα. Είχα σκεφτεί ότι αν η αδερφή μου, μου έκανε πλάκα δε θα προλάβαινε να κρυφτεί.

Άνοιξα την πόρτα αλλά από πίσω δεν ήταν κανείς. Φοβήθηκα. Τι συνέβαινε πραγματικά;

Την έκλεισα και επέστρεψα στο κρεβάτι. Πριν προλάβω να ξαπλώσω το χερούλι της πόρτας άρχισε να ανεβοκατεβαίνει πολύ γρήγορα αυτή τη φορά.

Πάγωσα από το φόβο μου.

Η πόρτα άρχισε να ανοιγοκλείνει και να χτυπάει με δύναμη. Από πίσω της δεν υπήρχε κανείς.

Έτρεξα στην πόρτα και την έκλεισα. Την πίεζα με δύναμη ώστε να μη μπορέσει να ανοίξει και πάλι. Το χερούλι ανεβοκατέβαινε σα τρελό! Είχα πανικοβληθεί.

Άρχισα να φωνάζω από το φόβο μου. Άκουσα χτύπους πίσω από την πόρτα και στη συνέχεια ένιωσα ένα δυνατό χτύπημα στη πόρτα. Στη συνέχεια άλλο. Δε μπόρεσα να την κρατήσω άλλο κλειστή. Η πόρτα άνοιξε από το δεύτερο χτύπημα.

Μπήκε μέσα η αδερφή μου. "Τι έγινε" ρώτησε, "Άκουσα τις φωνές σου, είσαι καλά;"

Τις εξήγησα τι έγινε και μου είπε ότι μάλλον είδα εφιάλτη. Το ξέρω όμως καλά, όπως και εσείς, ότι δεν ήταν εφιάλτης. Τι θα μπορούσε όμως να ήταν;


Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Λευτέρη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 
για να την δημοσιεύσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου