SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Το μωρό


Νομίζω ότι έχω ακούσει παρόμοια ιστορία με τη δική μου που θα σας διηγηθώ. Αυτός είναι και ο λόγος που σας την έστειλα. Μήπως ξέρει κάποιος από εσάς τι συμβαίνει. Υπάρχει κάποιος κίνδυνος ή είναι όλα στη φαντασία μου;

Πριν γεννήσει η γυναίκα μου είχαμε ετοιμάσει το υπνοδωμάτιο για το μικρό μας πρωτότοκο. Πήραμε το κρεβατάκι του, τη κούνια του, σύστημα παρακολούθησης με κάμερα και ηχείο, πάνες, τα πάντα!


Όταν βγήκε η γυναίκα μου από το μαιευτήριο και πήγαμε στο σπίτι ήμασταν πολύ ευτυχισμένοι. Ήταν δύσκολο βέβαια να ξυπνάμε συνέχεια από το κλάμα του μικρού, να το ταΐσουμε, να το πλύνουμε κτλ. Αλλά η ευτυχία μας για το μωράκι μας νικούσε την κούραση. Με τη γυναίκα μου χωρίσαμε τη μέρα σε βάρδιες και έτσι σηκωνόταν μια ο ένας μια ο άλλος.

Ένα βράδυ έπεσα πολύ κουρασμένος για ύπνο. Κατάλαβα και τη γυναίκα μου που ξάπλωσε δίπλα μου. Μόλις είχε ταΐσει το μικρό μας. 

Εκεί που κοιμόμουν ξύπνησα από το κλάμα του μωρού. Μέσα στον ύπνο μου έψαξα να βρω την οθόνη παρακολούθησης για να δω τι κάνει ο μικρός. Άκουσα τότε από το ηχείο τη γυναίκα μου να το νανουρίζει με ένα τραγουδάκι και το μικρό μας να γελάει.

Χωρίς να δω με προσοχή την οθόνη, την άφησα στο κομοδίνο και γύρισα πλευρό. Τότε, ενώ άκουγα ακόμη τη φωνή της γυναίκας από το ηχείο, με το χέρι μου ακούμπησα το χέρι της γυναίκας μου. Κοιμόταν δίπλα μου!

Πετάχτηκα απότομα από το κρεβάτι. Η γυναίκα μου ξύπνησε και με ρώτησε τι έγινε. "Το παιδί, κάποιος είναι με το παιδί" της είπα και έτρεξα στο δωμάτιο του μπέμπη. Η γυναίκα μου έτρτεξε από πίσω μου.

Βρήκαμε το μικρό να κοιμάται. Δεν ήταν κανένας στο δωμάτιο. Εξήγησα στη γυναίκα μου τι έγινε. Μου είπε ότι μάλλον το είδα στον ύπνο μου. Ξέρω όμως ότι δεν έγινε κάτι τέτοιο.



Our Horror Story: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Γιάννη για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε ακόμη:




Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com 
για να την δημοσιεύσουμε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου