SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
3

Ο άτακτος σκύλος


Γεια σας. Κάτι τρομερό μου συνέβη πριν δύο μέρες... Κάτι που δε μπορώ να εξηγήσω με τη λογική. Μήπως έχετε ζήσει κι εσείς κάποια παρόμοια εμπειρία;

Πριν από δύο μέρες ξύπνησα στη μέση της νύχτας. Πρέπει να ήταν περίπου 02:00 μετά τα μεσάνυχτα.  

Ο σκύλος μου πήδηξε πάνω στο κρεβάτι μου και άρχισε να με γλύφει και να κλαψουρίζει. Δε το συνηθίζει αυτό.





"Τι θέλει το αγόρι μου;" το ρώτησα, καθώς συνέχισε να κλαψουρίζει στο κρεβάτι.

Γύρισα πλευρό και άναψα το φως στο κομοδίνο. Όμως ο σκύλος μου δεν ήταν εκεί...

Σηκώθηκα και τον βρήκα να κοιμάται ήσυχος στο κρεβάτι του στο χολ.

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Ελευθερία για την ιστορία που μας έστειλε.

Προτείνουμε να δείτε:



Διαβάστε επίσης:


Απρόσμενος Καλεσμένος


Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.


3 σχόλια:

Ανώνυμος

wtf????ανατρίχιασα!

Νατάσα

Τελικά τι ήταν αυτό που σε ξύπνησε;;; Σηκώθηκε η τρίχα μου!

Ανώνυμος

Κοψε τη βραδυνη φιλε..σε χαλαει

Δημοσίευση σχολίου