SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
0

Ένα βράδυ σαν όλα τα άλλα...


Καλημέρα σας. Το όνομά μου είναι Μαρία και σας στέλνω μία δική μου τρομακτική ιστορία.
Ήταν ένα βράδυ σαν όλα τα άλλα… ή μήπως όχι; Η δική μου τρομακτική ιστορία εκτυλίχθηκε σε μία περιοχή κοντά στην Αθήνα, καλοκαίρι, όπου για ένα μήνα έμενα στο σπίτι της γιαγιάς μου, επειδή εκείνη νοσηλευόταν και χρειαζόταν ένας άνθρωπος να τη περιποιείται.
Σα γνήσιος άνθρωπος της νύχτας, και ενώ η ώρα ήταν προχωρημένη, δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Έτσι αποφάσισα να σηκωθώ και να ασχοληθώ για λίγη ώρα με μία άλλη δραστηριότητα. Άνοιξα την τηλεόραση όπου πέτυχα ένα επεισόδιο της 10ης Εντολής . Ένας διάχυτος φόβος με πλημμύρισε, καθώς έβλεπα σταγόνες αίματος από τα θύματα δολοφονίας να κυλάνε αργά στο πάτωμα - το κορμί μου το είχε διαπεράσει ένα ρίγος.
Έκλεισα την τηλεόραση και κουλουριάστηκα κάτω από τα σκεπάσματα, αφού ένας αδιαπέραστος φόβος κυριαρχούσε την ψυχή μου – είχα επηρεαστεί και από το επεισόδιο που είδα και ανέμενα την ώρα που θα εισέβαλε στο δωμάτιό μου ο δολοφόνος και θα σκότωνε και εμένα. Ήταν τρεις η ώρα, περίπου, το ξημέρωμα.




Ξαφνικά, ακούω έναν θόρυβο! Δε γνωρίζω από πού προήλθε ,αλλά η καρδιά μου χτυπούσε ακόμα πιο δυνατά. Στρίμωξα το σώμα όσο περισσότερο μπορούσα στην άκρη του κρεβατιού και ένοιωσα εκείνη τη στιγμή την αδρεναλίνη να απελευθερώνεται σε όλο μου το σώμα. Άκουσα και πάλι τον ίδιο θόρυβο και δεν ήξερα, πραγματικά , τι να κάνω. Και αν ήταν κάποιος δολοφόνος; σκεφτόμουν. Είναι τόσο αργά και εγώ μόνη μου τελείως. 
Αποφάσισα να μαζέψω όση δύναμη μου είχε απομείνει και κατευθύνθηκα στην κουζίνα από όπου προερχόταν ο θόρυβος. Για να διαπιστώσω, τελικά, ότι δε με περίμενε κανένας δολοφόνος με πριόνι ή με μαχαίρι, αλλά η πόρτα της κουζίνας  που οδηγούσε στον κήπο και την είχα ξεχάσει ανοιχτή! 
Ένοιωσα τους σφυγμούς ξανά κανονικούς και με μία πετσέτα σκούπισα τον ιδρώτα που έτρεχε στο πρόσωπό μου. Έπεσε και κοιμήθηκα για να ξυπνήσω το επόμενο πρωί δίνοντας στον εαυτό μου την υπόσχεση να μην ξαναδεί τρομακτικά έργα και σειρές λίγο πριν κοιμηθεί!
Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Μαρία για την ιστορία που μας έστειλε.



Διαβάστε επίσης:


Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο 
ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου