SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
7

Επίθεση στον ύπνο μου



Γεια σας! 

Ήθελα να σας πω τι έγινε πρόσφατα, πρώτη φορά μου έτυχε και εάν μπορείτε να μου πείτε τι ήταν αυτό το πράγμα που έγινε.

Προχθές το βράδυ κοιμήθηκα μια χαρά, μέχρι που τα μεσάνυχτα πετάχτηκα από τον ύπνο μου και ένιωθα ένα πόνο στο στήθος.  Δε μπορούσα να πάρω καθόλου ανάσα. 

Προσπαθούσα να πάρω ανάσες όσο μπορώ για να μη πεθάνω, γιατί κυριολεκτικά ένιωσα ότι έφυγα από την ζωή για λίγα δευτερόλεπτα και ξαναγύρισα. Λες και κάποιος μου είπε  ''Δεν είναι η ώρα σου ακόμα, γυρνά πίσω!''.




Με δυσκολία ανέπνεα, ένιωθα λες και μου χε κάτσει η ανάσα στο λαιμό και δεν έφευγε. Ένιωθα ότι πεθαίνω σιγά σιγά. Από την μια να έχω πλαντάξει στο κλάμα, κι από την άλλη να νιώθω πως έχω φύγει από την ζωή.

Έφτασα στο σημείο να πω ''αυτό ήταν,θα πεθάνω".  Δεν μπορούσα να φωνάξω, μονάχα μπορούσα να κάνω αυτόν τον ήχο που έχουμε όταν λαχανιάζουμε πολύ.

Όταν πέρασε όλο αυτό, όταν πήγα σχολείο την επόμενη μέρα, με είχε πιάσει ένας δυνατός κόμπος στο στομάχι. Ένιωθα άσχημα και στο μάθημα το σκεφτόμουν και αυθόρμητα δάκρυσα 3 φορές.

Δεν είχα δει κάποιο κακό όνειρο για να πω ότι ξύπνησα επειδή ήταν εφιάλτης. Μου πέρασε η σκέψη ότι μπορεί να ήταν το φαινόμενο ''Μόρα'', αλλά δεν ξέρω. Εκείνη την νύχτα, δεν ξέρω τι με έσωσε, αλλά πραγματικά, εάν δεν ανάσαινα κι άλλο, επειδή τα'χα παρατήσει, θα ήμουν νεκρή τώρα.




Πείτε μου την γνώμη σας και εσείς,τι μπορεί να ήταν,σας ευχαριστώ!

Με εκτίμηση,
Κατερίνα

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τη φίλη μας Κατερίνα για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης: 





Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com  για να την δημοσιεύσουμε.


7 σχόλια:

Ισοβίτης

Το πρώτο πράγμα που μου πήγε στο μυαλό ήταν η μόρα. Να υπάρχει κάποια άλλη οντότητα μέσα στο σπίτι που να σου το προκάλεσε?πιθανόν. Είναι η πρώη φορά που το παθαίνεις ή σου έχει ξανασυμβεί? Έχεις νιώσει ή βιώσει κάτι άλλο περίεργο μέσα στο σπίτι τις τελευταίες μέρες πριν το συμβάν? Υπάρχει το ενδεχόμενο να ήταν απλά άγχος για κάτι που εχεις τις τελευταίες μέρες κ σου βγήκε μ αυτό τον τρόπο? Κάτι παρόμοιο έχω ζήσει κι εγώ χωρίς να έχω μάθει ακόμα τι ήταν.

Ανώνυμος

Μπορει να ειναι αστρική προβολη.Ειναι ενα φαινόμενο που συμβαινει οταν κοιμόμαστε και η ψυχη φευγει για λιγο απο το σωμα και ταξιδεύει και μετα ξαναεπιστρεφει στο σωμα. Δεν ειμαι σιγουρη αν ειναι αυτο, αλλα αυτο μου θυμισε

Ανώνυμος

Μπορεί απλά να είναι κάτι ιατρικής φύσεως κάποιο πρόβλημα με αναπνευστικό,καρδιά η ακόμα και άγχος!

Ανώνυμος

Η μόρα δεν ειναι καποια οντότητα ουτε κάποιο κακο πνευμα. Βασικα το φαινόμενο αυτο γίνεται στη φαση REM (rapid eye movement) που στην ουσία τοτε μπαινεις στον βαθύ υπνο και αρχιζουν τα ονειραο Σε αυτο το σημειο οι μύες σου αρχιζουν να παραλύουν ετσι ωστε οταν δεις ονειρο οτι πχ τρεχεις να μην τρέξεις στην πραγματικότητα. Καποιες φορες σε αυτο το σημειο ξυπναμε αλλααο εγκεφαλος κοιμάται ακόμη. Ετσι δεν εχεις τον πληρη ελεγχο του σωματος σου εχοντας παραισθησεις (σκιες, ηχοι) και νιώθεις οτι δεν μπορεις να κουνηθείς και να ανασανεις.

Ανώνυμος

Εγώ θα σου ελεγα να μην τρομάζεις πριν κοιτάξεις ολα τα ενδεχόμενα. Αρχικά θα σου προτεινα να επισκεφτόσουν κάποιον γιατρό. Αυτο που πέρασες ίσως και να ήταν ιατρικό, κάποιο αναπνευστικο επεισόδιο, καποια κριση άγχους που το είχες υποσινείδιτα χωρις να το ελέγχεις. Μην ανησυχείς...

Ανώνυμος

Μπορει απλα να εισαι για δεισμοοο

Unknown

Σορρυ Δεσιμο**

Δημοσίευση σχολίου