SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
6

Παιχνίδια του Μυαλού;


Γυρνούσα στο σπίτι μετά από ένα γερό ξενύχτι. Είχε γενέθλια η κοπέλα μου και το ξημερώσαμε. Βγήκαμε από το κλαμπ και πήραμε το δρόμο για το αυτοκίνητο. Δεν είχαμε παρκάρει μακριά.

Καθώς πηγαίναμε στο αυτοκίνητο σταματήσαμε να πάρει η κοπέλα μου μια τυρόπιτα και ένα γαλατάκι γιατί είχε πεινάσει. Αποφάσισα να μη μπω εγώ μέσα στο μαγαζί, γιατί γινόταν χαμός από κόσμο, και κάθισα έξω στο πεζοδρόμιο.

Καθώς κοιτούσα γύρω μου τον υπόλοιπο κόσμο που επέστρεφε στα σπίτια του το βλέμμα μου έπεσε σε ένα γνωστό. Ήταν ο αδερφός μου!! Παραξενεύτηκα πάρα πολύ γιατί σπούδαζε στην Αγγλία και πριν βγω εκείνο το βράδυ είχα μιλήσει μαζί του στο skype.

"Γιάννη πότε ήρθες;" του φώναξα, αλλά δε πείρα καμία απάντηση. Με κοιτούσε ακίνητος, αμίλητος. Σηκώθηκα και τον πλησίασα χαμογελώντας έτοιμος να τον αγκαλιάσω. Ήταν μεγάλη η χαρά μου που τον είδα μετά από τόσο καιρό!

Όταν τον πλησίασα αρκετά άρχισε να βγάζει αίμα από το στόμα του και μετά από τα μάτια του! Άρχισα να του φωνάζω "τι έχεις;" αλλά δεν πείρα καμία απάντηση... Το πρόσωπό του ήταν πια γεμάτο αίμα, δε μπορούσες να διακρίνεις τίποτα άλλο... Είχα σοκαριστεί, όταν ένιωσα ένα χέρι να με αρπάζει από το σβέρκο και να με τραβάει!!! Πάγωσα από το φόβο μου!

Το χέρι ήταν της κοπέλας μου. Με τραβούσε να ξυπνήσω. Με είχε πάρει ο ύπνος στο πεζοδρόμιο που είχα καθίσει.

Πριν προλάβω να τις πω τι όνειρο είδα χτύπησε το τηλέφωνό μου. Ήταν ο πατέρας μου. Μου είπε ότι ο αδερφός μου είχε ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα πριν λίγη ώρα και δεν τα κατάφερε...


Ourhorrorstories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Κώστα που μοιράστηκε μαζί μας την προσωπική του ιστορία


Διαβάστε ακόμη:


6 σχόλια:

Τζούλια

μιλαμε βουρκοσα και σε αυτην την ιστορια βαζω 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000!

νινι

ελεοςςςς!

Κώστας

Τζούλια εγώ δεν ξέρω αν έχω καταφέρει να το ξεπεράσω ακόμη. Είναι κάτι που θα το θυμάμαι για όλη μου τη ζωή και θα το συζητάω με τον αδερφό μου μετά θάνατον. Unknown να προσέχεις τα μηνύματά σου όταν έχεις να κάνεις με προσωπικά, ευαίσθητα θέματα που λέμε εδώ μέσα.

Ανώνυμος

ηταν σοκαριστικο

Unknown

Τελιοοοοο

Ανώνυμος

παιζει να ειναι η απο τις καλυτερες ιστοριες εδω. Μπραβο

Δημοσίευση σχολίου