SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
1

Μια τρομακτική φωτογραφία

Μια από τις φωτογραφίες με τη παράξενη λευκή σκιά

Το 2005 ζούσα στο εξωτερικό. Αποφασίσαμε μαζί με ένα φιλικό ζευγάρι να πάμε για τα Χριστούγεννα σε μια υπέροχη μεσαιωνική πόλη, τη Σιγκισοάρα. 

Ξεκινήσαμε στις 24 Δεκεμβρίου και φτάσαμε αργά. Είχε νυχτώσει. Πήγαμε στο ξενοδοχείο, τακτοποιηθήκαμε και αποφασίσαμε να περπατήσουμε την γραφική πόλη που ήταν υπέροχα στολισμένη για τις γιορτές. Το χιόνι έπεφτε χοντρό, απαλά απαλά στο έδαφος.

Κατά τη διάρκεια της βόλτας μας περάσαμε από ένα τρομακτικό ξύλινο τούνελ για να ανέβουμε τα σκαλοπάτια ενός λόφου. Φτάσαμε έξω από το αρχαιότερο μεσαιωνικό νεκροταφείο. Είδαμε κόσμο μέσα και μπήκαμε κι εμείς. Μπορώ να πω ότι ήταν τρομοκρατικό το τοπίο. 

Κάναμε μια βόλτα μέσα σε αυτό. Ξαφνικά ο φίλος της παρέας μας μου πέταξε μια χιονόμπαλα, έτσι για πλάκα! Του πέταξα μια κι εγώ και αρχίσαμε να παίζουμε όλοι μαζί χιονοπόλεμο μέσα στο νεκροταφείο.

Όταν βγήκαμε από το νεκροταφείο βγάλαμε φωτογραφίες. Εγώ με τη ψηφιακή μου μηχανή και το φιλικό μας ζευγάρι με τη δική τους. Είχαν μια με φιλμ. 

Όταν τελείωσαν οι διακοπές μας και επιστρέψαμε πίσω, ξαναβρεθήκαμε για ένα ποτό και πήραμε μαζί μας και τις φωτογραφίες για να τις δείξει ο ένας στον άλλο.

Το φιλικό μας ζευγάρι μας έδειξε μια φωτογραφία μας, που είχαμε βγάλει έξω από το νεκροταφείο. Ήμουν εγώ με τη γυναίκα μου και από πάνω μας μια λευκή σκιά, που μας σκέπαζε και τους δύο. Σας θυμίζω ότι είχαν φωτογραφική με φιλμ και το πρώτο που σχολίασαν ήταν ότι μάλλον ήταν πρόβλημα του φιλμ. Στις δικές τους φωτογραφίες στο ίδιο σημείο δεν υπήρχε η λευκή σκιά!

Έβγαλα τότε τη δική μου φωτογραφική μηχανή που ήταν ψηφιακή. Στις δικές μας φωτογραφίες και μόνο, έξω από το νεκροταφείο, υπήρχε πάλι η λευκή σκιά!

Τι ήταν τελικά; Μη ξεχνάμε ότι η Σιγκισοάρα είναι η πόλη που γεννήθηκε και έζησε τα πρώτα του χρόνια ο Vlad Cepes, ο γνωστός ως Δράκουλάς στη Ρουμανία...

Our Horror Story: Ευχαριστούμε τον φίλο του blog μας για την ιστορία και την φωτογραφία που μας έστειλε.


Διαβάστε επίσης:




1 σχόλια:

Ανώνυμος

Έχω διαβασει κι εχω δει σε μια φωτο(χωρις φωτοσοπ)σε καποιο σαιτ,παρομοιο με το δικο σας, ατομα ενω φωτογραφιζονται ,καποια αλλη φιγουρα ατομου αλλα οχι σκια,ξεκαρφωτο μερικες φορες και τρομακτικο εμφανιζεται αναμεσα τους ...Στο εξωτερικο συμβαινουν αυτα περισσοτερο.Η φωτο που ειδα ειχε τραβηχτει Αγγλία.

Δημοσίευση σχολίου