SlideShow

Eye GIF - Scary Dark Eyes GIFs
5

Η νεκροκεφαλή


Γεια σας. Με λένε Νίκο και για να καταλάβετε καλύτερα την ιστορία μου πρέπει να σας πω ότι όταν έγινε το περιστατικό ήμουν σε μεγάλη κόντρα με το συνεργάτη μου. Είχαμε τσακωθεί άγρια, είχε καταλάβει ότι φταίει αυτός και είχαμε μπλέξει στα δικαστήρια ....

Ήμουν στο σπίτι λοιπόν, κουρασμένος, μόλις είχα πέσει για ύπνο. Τότε είδα ένα περίεργο όνειρο! Ήμουν λέει σε ένα δάσος, πολύ άγριο, με πολύ βλάστηση και κακό καιρό. Περπατούσα μέσα στα δέντρα όταν είδα τον συνεργάτη μου, λίγο πιο μακρυά από εμένα να με παρακολουθεί. Συνέχισα να περπατάω έχοντας το βλέμμα του συνάδελφού μου καρφωμένο πάνω μου.

Ξαφνικά στο δρόμο μου βρήκα ένα κρανίο ανθρώπου.  Πάνω του είχε τοποθετημένα τρία κεράκια πλεγμένα με αγκαθωτό στεφάνι. Το έπιασα και το πέταξα μακρυά μου. Τότε ένιωσα ένα χέρι αόρατο, πολύ δυνατό να με αρπάζει από το δικό μου χέρι, με πολύ δύναμη και  ένα δυνατό δάγκωμα στο χέρι μου.

Ξύπνησα φωνάζοντας και με δυνατό πόνο στο χέρι μου. Εκεί που είδα στον ύπνο μου ότι με δάγκωσαν.  Κοίταξα το χέρι μου και είχα σημάδι από δάγκωμα το οποίο μου έφυγε μετά από 3-4 εβδομάδες...

Our Horror Stories: Ευχαριστούμε τον φίλο μας Νίκο για την ιστορία που μας έστειλε.

Διαβάστε επίσης:



Το Our Horror Stories φιλοξενεί τις δικές σας παράξενες, περίεργες, ανεξήγητες, τρομακτικές ιστορίες! Στείλε τώρα τη δική σου εμπειρία ή αυτή που άκουσες στο ourhorrorstory@gmail.com για να την δημοσιεύσουμε.

5 σχόλια:

Ανώνυμος

δηλαδη καιο συνεργατης σου τη απεγηνε στο ονειρο σου

Ισοβίτης

Μηπως σου εκανε μαγια ο συνεργατης σου?θα ελεγα οτι ειναι το αγχος που ισως εχεις για την υποθεση μ αυτον αλλα το δαγκωμα ειναι περιεργο....!

Νίκη

Κι εγώ αυτό πιστεύω! Ότι σου έκανε μάγια!!!

Βάσω

Μαγια! Να πας σε παπα να σε διαβάσει. Ή να σου πει τι να κανεις. Μην μπλεξεις με όλους μάγους κλπ. Θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα για σένα. Πρόσεχε.

Ανώνυμος

Ενας ιερεας στη Νεμεα, ο πατηρ Νεκταριος που βρισκεται και λειτουργει και μενει εκει στην εκκλησια ή Μονή Αγιος Νεκταριος βρισκει ποιος και σε ποι μερος σου εχουν κανει μαυρη μαγεια.Να πας.Διαβαζει κιολας ευχες και κανει και εξορκισμους.

Δημοσίευση σχολίου